برپایی لیگ درختکاری در جنوب شهر ، شما هم دعوتید

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، در هفته منابع طبیعی و درختکاری بوستان بزرگ ولایت هم میزبان پویش یه عالمه درخت شده و لیگ درختکاری برگزار می نماید.

برپایی لیگ درختکاری در جنوب شهر ، شما هم دعوتید

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، پویش یه عالمه درخت همزمان با هفته منابع طبیعی و درختکاری با مشارکت شهروندان در 4 نقطه از شهر تهران از جمله بوستان بزرگ ولایت برگزار می گردد و شهروندان می توانند انفرادی یا با تشکیل تیم های 10نفره در لیگ درختکاری شرکت نمایند.

شهردار منطقه 19 ضمن دعوت از شهروندان برای مشارکت در این پویش و افزایش کمربند سبز در جنوب مرکز می گوید: شهروندان می توانند به وسیله سایت tehranderakht.ir در پویش یه عالمه درخت شرکت نمایند. ثبت نام هم به این صورت اتوماتیک با ارائه نام و عکس متقاضیان انجام می گردد و در نهایت یک پوستر شخصی سازی برای فرد ارسال می گردد و این طرح می تواند به وسیله فرد با هشتک یک عالمه درخت در فضای مجازی منتشر گردد.

تورج فرهادی در ادامه به برنامه های جانبی در پویش یه عالمه درخت اشاره می نماید: در این مراسم غرفه های فرهنگی، آموزش شهروندی، نگهداری فضای سبز و گل و گیاه، فوتبال و دارت و... با هدف غنی سازی اوقات فراغت و فراهم شدن لحظاتی خوش و به یاد ماندنی برای شهروندان و خانواده ها تدارک دیده شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "برپایی لیگ درختکاری در جنوب شهر ، شما هم دعوتید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی لیگ درختکاری در جنوب شهر ، شما هم دعوتید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید