بستنی با ورقه های طلا 370 میلیون تومان! ، عجیب ترین بستنی دنیا را ببینید

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، یک بستنی ژاپنی که با مواد اولیه اروپایی درست شده است، در کتاب رکوردهای دنیای گینس به عنوان گران ترین بستنی دنیا ثبت شد.

بستنی با ورقه های طلا 370 میلیون تومان! ، عجیب ترین بستنی دنیا را ببینید

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی به نقل از یورونیوز، این خوراکی لذیذ در ژاپنی Byakuya به معنای خورشید نیمه شب نامیده می گردد و بهای آن حتی بیشتر از میانگین هزینۀ یک تعطیلات خانوادگی است. برای این بستنی قیمت خیره کننده 873400 ین ژاپن معادل 6200 یورو معین شده است.

علت قیمت بسیار گران آن، مواد منحصربفرد و کمیابی است که از معتبرترین مراکز اروپایی تهیه شده است؛ از جمله طعم های ویژه بستنی از ایتالیا همانند طعم پنیر Parmigiano Reggiano و ترافل سفید کمیابی که از منطقه آلبا در این کشور به دست می آید و هر کیلوگرم آن 13800 یورو قیمت دارد.

این دسر یخ زدۀ مجلل، بعلاوه شامل ورقه هایی از طلای خوراکی است.

این بستنی گرانقیمت محصول برند سلاتو است. این شرکت برای تهیۀ این بستنی که ترکیبی از طعم های اروپایی و ژاپنی در آن یافت می گردد، با یک سرآشپز معروف به نام یامادا تادایوشی از رستوران ریوی اوزاکا که برای غذاهای ترکیبی خلاقانه اش معروف است، همکاری کرد.

شرکت سازنده این بستنی بعلاوه اعلام نمود که بیش از 1.5 سال طول کشید تا این بستنی را تهیه کردیم؛ آنهم با آزمون و خطاهای زیاد برای بدست آوردن طعم مناسب. دستیابی به رکورد جهانی گینس نشان داد که این کوشش ارزشش را داشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بستنی با ورقه های طلا 370 میلیون تومان! ، عجیب ترین بستنی دنیا را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستنی با ورقه های طلا 370 میلیون تومان! ، عجیب ترین بستنی دنیا را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید