بنیادی فر، رکورددار سوت زدن در لیگ برتر

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، موعود بنیادی فر برای دوازدهمین بار در فصل جاری لیگ برتر سوت در دست می گیرد تا رکورددار قضاوت باشد.

بنیادی فر، رکورددار سوت زدن در لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت ورزشی، موعود بنیادی فر به عنوان مرد شماره یک فهرست الیت ایران خود را برای حضور در جام ملت های آسیا 2023 آماده می نماید. این داور باتجربه که اخیرا لایسنس VAR را نیز با حمایت فدراسیون فوتبال با حضور در کلاس های AFC دریافت کرد، حالا تنها شانس ایران برای داشتن نماینده در داوری جام ملت ها محسوب می گردد.

با توجه به اینکه علیرضا فغانی دیگر در فهرست داوران بین المللی ایران حضور ندارد و او از فهرست استرالیا به جام ملت های آسیا خواهد رسید، فدراسیون فوتبال از هیچ حمایتی نسبت به بنیادی فر دریغ نمی نماید تا او بتواند به عنوان نماینده ایران در جام ملت های آسیا حضور داشته باشد.

در دادن ابلاغ داوران برای قضاوت در لیگ برتر هم می گردد حمایت از بنیادی فر را مشاهده کرد. با اینکه ابلاغ قضاوت به داوران نهایتا یک هفته در میان انجام می گردد، اما برای بنیادی فر گاهی اوقات این رویه رعایت نمی گردد و شاهد قضاوت های متوالی این داور هستیم.

از سوی کمیته داوران، بنیادی فر برای قضاوت میان استقلال و طرفدار انتخاب شده تا او برای دوازدهمین بار در فصل جاری لیگ برتر سوت در دست بگیرد. با قضاوت این مسابقه بنیادی فر رکورددار قضاوت در لیگ برتر خواهد شد. بعد از او وحید کاظمی و امیر عرب براقی با 11 قضاوت حضور خواهند داشت و حسن اکرمی نیز تنها داوری است که 10 بار سوت در دست گرفته است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بنیادی فر، رکورددار سوت زدن در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیادی فر، رکورددار سوت زدن در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید