تصاویر عجیب ترین طرفداران جام جهانی که رکورددار هستند ، کوشش برای کسب رکورد گینس در حاشیه جام جهانی 2022 قطر

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، جام جهانی تنها درباره فوتبال نیست؛ جام جهانی فستیوالی برای نمایش فرهنگ و رقابت های بسیار هیجان انگیز است.

تصاویر عجیب ترین طرفداران جام جهانی که رکورددار هستند ، کوشش برای کسب رکورد گینس در حاشیه جام جهانی 2022 قطر

وبلاگ ساعت ورزشی - فاطمه عباسی: کشور کوچک قطر مجبور شد برای برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 هزینه های هنگفتی را تقبل کند تا زیرساخت هایی را برای پذیرایی از جمعیت یک و نیم میلیونی گردشگران فراهم کند؛ یعنی نیمی از جمعیت این کشور؛ اما ماهیت جمع و جور این رقابت ها به نفع هواداران و بازیکنان شد؛ بیشترین فاصله بین ورزشگاه ها در قطر تنها 75 کیلومتر است.

  • تصاویر | پیرترین هواداران فوتبال در جام جهانی 2022 قطر

محسن عبدالله بوکشیشه

این فاصله کم، رقابت برای تصاحب رکورد جهانی بیشترین حضور در مسابقات یک تورنمنت را تنگاتنگ نموده است. محسن عبدالله بوکشیشه، یک سوپر فن قطری است که از ده سال قبل به فکر تصاحب این عنوان افتاده است. او بلیت 36 بازی را خریده و نه تنها در تمام بازی های این روزها حاضر شده که حضور خود را با یک عکس سلفی نیز ثبت نموده است.

لی کورمیش

هوادار مشتاق دیگر، لی کورمیش، کانادایی است که قرار است یک ماه در قطر بماند. کورمیش در ویدئویی که در صفحات اجتماعی اش به اشتراک گذاشته شده، گفت: این یک ماه عالی خواهد بود. جام جهانی اینجاست. این مرد میخواهد با حضور در 41 بازی جام هواداری را بالای سر ببرد و سفر خود را در کانالش به اشتراک بگذارد.

ثولانی نگکوبو

رکورد جهانی گینس در حال حاضر در دست ثولانی نگکوبو است. او در 31 مسابقه از جمله بازی فینال جام جهانی 2010 در ژوهانسبورگ شرکت نموده است. با این حال، هواداران پر و پا قرص جام جهانی قطر 2022 باید برای موفقیت کوشش نمایند در هر هشت ورزشگاه جام جهانی قطر حاضر شوند و دو شاهد هم داشته باشند که ثابت نمایند او تمام بازی را دیدن نموده است.

هوادار مغربی

البته اگر مرگ به آنها امان دهد! یک هوادار مغربی که برای سه بازی بلیت تهیه نموده بود تا همراه مادرش در ورزشگاه فوتبال حاضر گردد، مجبور شد با تصویر او عکس بگیرد. مادر این هوادار یک ماه قبل از آغاز مسابقات فوت کرد و او با چاپ کردن عکس مادرش روی یک تیشرت، یاد او را گرامی داشت و جایش را در ورزشگاه ها خالی کرد.

  • تصاویر گریم های دیدنی هواداران در جام جهانی 2022 قطر | از دختران محجبه ایرانی تا دختری از مکزیک که مَرد شد
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر عجیب ترین طرفداران جام جهانی که رکورددار هستند ، کوشش برای کسب رکورد گینس در حاشیه جام جهانی 2022 قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر عجیب ترین طرفداران جام جهانی که رکورددار هستند ، کوشش برای کسب رکورد گینس در حاشیه جام جهانی 2022 قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید