تعبیر غذا دادن به مرده در خواب؛ برکت یا مال حرام؟!

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، به طور کلی دیدن غذا در خواب، خوب است. این خواب اشاره به روزی و برکت دارد. اما اگر در خواب ببینید، به مرده غذا می دهید چطور؟ حالت های دیده شده در خواب می توانند در تعبیر خواب تاثیرگذار باشند. در ادامه تعبیر غذا دادن به مرده در خواب را از نظر معبران اسلامی و روانشناسی بررسی می کنیم.

تعبیر غذا دادن به مرده در خواب؛ برکت یا مال حرام؟!

تعبیر غذا دادن به مرده در خواب

1. تعابیر معبران اسلامی

منوچهر تهرانی می گوید: غذا خوردن با مرده در خواب و یا دریافت غذا از دست مرده، تعبیر خوبی دارد و نیکوست. می تواند به معنی خیر و برکت و روزی حلال باشد که در زندگی شما رخ می دهد. به خصوص اگر طعم غذا خوب باشد و از آن خوشتان بیاید.

جابر مغربی می گوید: اگر ببینی مرده ای غذای تو را خورده است، تعبیر آن است که این غذا در زندگی واقعی، قیمتش گران می شود.

حضرت دانیال (ع) می فرماید: در صورتی که در خواب ببینید که مرده به شما غذا داد و یا شما از مرده غذا درخواست کردید. یا همراه با مرده غذا می خورید، به معنای روزی حلال و پاک است.

در صورتی که ببینید مرده از سهم غذای شما و یا از ظرف غذای شما می خورد، تعبیر آن است که در تامین مایحتاج خانه و خورد و خوراک خود با مشکل روبرو خواهید شد. از لحاظ مالی قادر نیستید که آن ها را خریداری کنید.

اگر در خواب ببینی کسی که مرده است غذا می خورد و از غذای خود نیز راضی است، به این معناست که در این دنیا به کارهای خیر مشغول بوده است و خیر زیادی به همه رسانده است، هم چنین خیرات زیادی داده است.

2. غذا دادن به مرده در خواب یعنی:

برکت و فراروانی نعمت غذا در خواب نشانه برکت و فراروانی نعمت است، غذا دادن به فرد مرده به معنای افزایش رزق و روزی و بهتر شدن شرایط تعبیر می شود.

ثروتمند شدن اگر شخصی به یکی از بستگان و آشنایان خود، مانند پدر مادر خواهر برادر و یا فامیلی که فوت کرده است در خواب غذا بدهد، به این معناست که ثروتمند و غنی خواهد شد.

تنگدستی و فقر اگر کسی خواب ببینید مرده ای غذا می خورد و سپس غذا را به زور از او می گیرید، تعبیر آن است که به تنگدستی و فقر دچار می شوید.

مال حرام اگر غذا دادن به مرده به همراه عصبانیت باشد، به معنای مال حرام است.

3. از دیدگاه روانشناسی

روانشناسان و معبرین غربی در این مورد می گویند:

براساس غذایی که می خورید در رابطه با غذایی که به شما به رایگان یا به نذری می دهند، تعبیر خواب متفاوت است.. برخی از معبرین اعتقاد دارند غذا دادن و یا غذا خوردن در خواب معنای مهمی نمی تواند داشته باشد.

سخن آخر

به صورت کلی می توانیم نتیجه بگیریم که غذا دادن به مرده یا غذا خوردن با او تعبیر بدی ندارد. همچنین باید بدانید که خواب زنده شدن مرده نیز تعابیر مثبت متعددی دارد. اما از طرف دیگر ناراحتی مرده از زنده در خواب ممکن است تعابیر منفی زیادی مانند محتاج شدن در زندگی داشته باشد.

در هر صورت شما می توانید خواب یا رویای خود را در انتهای این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید تا تعبیر آن را برای شما ارسال کنیم.

 
منبع: مجله انگیزه

به "تعبیر غذا دادن به مرده در خواب؛ برکت یا مال حرام؟!" امتیاز دهید

112 کاربر به "تعبیر غذا دادن به مرده در خواب؛ برکت یا مال حرام؟!" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر غذا دادن به مرده در خواب؛ برکت یا مال حرام؟!"

5 دیدگاه

جواد 10 تیر 1400

با سلام من پدرم رو پرخواب دیدم‌‌ باهم سر یک سفره غذا هم فقط ی تیکه ازمرغ بود قسمت سینه فکر میکنم من از پدرم میخواستم که ب من بده ولی منع میکرد فکر کنم با حالت ناراحتی تعبیر چیه ممنون

پاسخ به جواد

شریعتی 6 تیر 1400

سلام من صبح خواب دیدم که همگی یه جایی بودیم ومن داشتم میوه پوست میکندم وبه همه میدادم درست یادم نیست چه میوه ای بود و شوهر خاله ام هم که سرطان داشت وبه تازگی فوت کرده بود هم آنجا بود من به خاله ام گفتم براشون خوبه که بهشون بدم که خودشون گفتند بده خوبه ببینم چه طعمی میده میخواستم ببینم تعبیرش چی میشه؟

پاسخ به شریعتی

محمد روحانی 8 خرداد 1400

سلام من تنها زندگی میکنم دور و بر ساعت 6 و 7 صبح بود که خواب دیدم من از آن غذایی که درست کرده بودم به مادرم که فوت کرده داده بودم و در حال خوردن بود و یکی دیگر از فامیل که فوت کرده بود میگفت من گرسنمه ولی غذای خوبی بهم نمیدهند منم غذای مانند خورشت و اینها میخوام که غذای من هم خورشت سبزی بود و مادرم که داشت میخورد گفتم که کمی بهش بده تا اگه خوشش آمد برم و براش بیاورم و وقتی بهش داد خوشش آمد و بعدش حتی با همون غذا انقد زیاد شد که سیر خوردن من هم باهاشون خوردم و دیدم مادرم و اون مرد که شوهر خالم بود خوشحال هم شدن.

پاسخ به محمد روحانی

رضوان صالح غفاری 1 فروردین 1400

یا عرض سلام و خسته نباشید
خواب دیدم پدر بزرگم که عالم بوده در خانه اش که بسیار بزرگ و نورانی بوده نشسته و برایش غذا بردم فکر میکنم نذری بود و پلو بود بسیار خوشحال شد ولی غذا را به خودم داد انگار که خودم بیشتر احتیاج داشتم پلو ها به صورت خط به خط روی صفحه بود و پاراگراف پایینش پلوی خشک شده با گوشت چرخ کرده قدیمی بود

پاسخ به رضوان صالح غفاری

الهام 20 بهمن 1399

سلام .من در خواب دیدم با پدر مرحومم در مشهد هستیم و پدرم در حال خواندن نماز است بعد از نماز به پدرم غذا دادم .خواستم تعبیرش برام بگید .با تشکر

پاسخ به الهام
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید