روش هوشمندانه خرید اقساطی مبلمان از خوگر
به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، اگر فعال حوزه مبلمان و دکوراسیون هستید یا برای جستجوی میز، جایگاه، تختخواب، میل یا سایر اقلام مبلمان و دکوراسیون در اینترنت به جستجو پرداخته اید، حتماً فروشگاه اینترنتی خوگر را می شناسید. فروشگاهی آنلاین که به صورت اختصاصی در حوزه مبلمان و دکوراسیون فعالیت می نماید. به گفته بنیانگذاران خوگر، این فروشگاه اینترنتی مبلمان از دل یک شناخت وسیع و طولانی مدت از صنعت مبلمان ایران بیرون آمده است. ایده راه اندازی خوگر در سال 92 به ذهن آنها رسیده و این ایده در سال 93 اجرایی شده و فروشگاه خوگر در این سال آغاز به کار نموده است. در آن موقع فروش اینترنتی مبلمان برای عرضه نمایندگان مبلمان در ایران هنوز یک مسئله ناممکن جلوه می نموده و تعداد کسانی که واژه هایی مثل خرید اینترنتی میز، خرید اینترنتی مبل و یا خرید اینترنتی جایگاه اداری را در اینترنت جستجو نمایند چندان زیاد نبوده است.

فروشگاه آنلاین خوگر یک امکان برای همه فعالان صنعت مبلمان است. همه فراورینمایندگان و عرضه نمایندگان این حوزه از فروشندگان مبلمان خانگی گرفته تا مبلمان اداری، محصولات نور و روشنایی، دکور و تزئینات، سرویس خواب و حتی مبلمان مورداستفاده در فضای عمومی مثل کافی شاپ و رستوران می توانند از فروشگاه آنلاین خوگر برای عرضه آنلاین محصول به مشتریان بالقوه محصولاتشان استفاده کنن. فروشگاه اینترنتی خوگر در این میان با خدماتی که به هر دو طرف می دهد باعث می شود که طرف اول یعنی عرضه نماینده احتیاج به سرمایه گذاری سنگین برای این کار نداشته باشد و طرف دوم یعنی خریدار اینترنتی کالای مبلمان بتواند انواع محصولات را با قیمت به روز و شفاف ببیند، انتخاب کند و به راحتی سبد خرید خود را از انواع مختلف پر کند و بدون سروکار داشتن با چندین تأمین نماینده همه آنها را یکجا دریافت کند. خدمات حمل به سراسر کشور از دیگر خدماتی است که خوگر به هر دو طرف یعنی فراورینماینده و خریدار مبلمان می دهد.
تامین نمایندگان اقلامی مثل میز اداری، جایگاه اداری، مبل اداری و سایر تجهیزات و ملزومات اداری معمولا از سیستم فراوری و فروش بهتری نسبت به مبلمان منزل برخوردارند و به همین دلیل محصولشان برای عرضه آنلاین مناسب تر است. خوگر در دو سال اول فعالیتش بیشتر بر روی این محصولات تمرکز داشت و فراوریات بیشتر برندهای معتبر مبلمان اداری در طی این دو سال برای فروش در خوگر عرضه شد. بازخورد بسیار خوب بود؛ به نحوی که خوگر مراحل ایجاد، تکامل و اعتباربخشی را در این دوسال به خوبی گذراند. در طول همین ایام و پس از آن، به تدریج مبلمان خانگی متعدد و متنوع نظیر انواع تختخواب، مبلمان کودک و نوجوان، کمد و کتابخانه، لوستر و آویز و بسیاری اقلام دیگر وارد سایت شد تا سبد عرضه محصول برای مشتری بالقوه تکمیل تر شود.
خوگر با فراهم آوردن امکان خرید اقساطی مبلمان، یک روش هوشمندانه خرید مبلمان را به مشتریانش پیشنهاد داده
در سال های 95 تا 97 بیشتر توجه خوگر معطوف به جذب تأمین نمایندگان بود. خوگر با ارائه خدمات به تأمین نمایندگان و بهبود مستمر سیستم های عرضه و فروش و اضافه کردن امکان خرید آنلاین اقساطی مبلمان برای خریداران در این سالها توانست تعداد عرضه نمایندگان، کالاهای عرضه شده در سایت و مشتریان راضی از خرید اینترنتی مبلمان را به نحو قابل توجهی بالا ببرد.
اما این همه داستان نیست. با گذشت زمان از یکسو تکنولوژی پیشرفت قابل ملاحظه می نماید و از سوی دیگر احتیاجهای مخاطبان که در فروشگاه اینترنتی خوگر تأمین نمایندگان و خریداران هستند بیشتر و پاسخگویی به آنان پیچیده تر می شود. در اوایل سال 98 فروشگاه آنلاین خوگر با این چالش روبرو شد که بستر نرم افزاری خود که در سال 92 و 93 طراحی و اجراشده بود از انعطاف کافی برای افزودن بعضی قابلیت ها و ارائه بعضی خدمات به مخاطبان برخوردار نیست. طبیعی بود که بلافاصله تغییر و اصلاح مشکل در دستور کار واحد فنی قرار گیرد و موجب چند ماه کار بی وقفه شود. چیزی که حاصلش یک جابجایی از پلتفرم قبلی به پلتفرم جدید شد که در اواسط اردیبهشت ماه سال 99 رخ داد.
حالا با افزایش کارایی رابط کاربری و اضافه شدن قابلیت ها و گزینه های جدید فروشگاه آنلاین خوگر از امکانات بهتری برای ارائه خدمات برخوردار است. ازجمله اتفاقات خوب که با این تغییر حاصل شده، می توان به افزایش سرعت سایت، تجربه بهتر کاربر در موبایل، طراحی رابط کاربری مینیمال و طراحی تجربه کاربری دلپذیر، دسته بندی و فیلترینگ بهتر، استفاده از ویژگی های جدید مثل مشاهده تصاویر سه بعدی و درنهایت آسان تر شدن تجربه خرید در تمام مراحل اشاره نمود.
نسخه جدید سایت خوگر را ساده تر، زیباتر و پویاتر خواهید دید
ظاهر سایت خوگر هم برای هواداران صفحات ساده و کاربردی اصطلاحاً مینیمال بهتر شد. باکس هایی که بدون هیچ حرف یا تصویر اضافه مشتری را به سمت مقصودش راهنمایی می نمایند و رنگ های ملایمی که چشم را خسته نمی نماید غالب هستند. امکان مدیریت بهتر کمپین های مارکتینگ، ویژگی است که هم تأمین نمایندگان و هم خریداران انتظارش را دارند نیز در نسخه جدید سایت خوگر گنجانده شده. بخش مطالب خوگر هم با یک ترکی ب بندی و ظاهر جدید این بار با نام وبلاگ خوگر در مجموعه حضور دارد.
همه این تغییرات و بهره گیری از تکنولوژی برای ارتقای فرایندها به فروشگاه آنلاین خوگر یاری نموده تا گامی دیگر به تحقق یکی از مهم ترین اهدافش که افزایش ظرفیت کسب و کار عرضه نمایندگان کالاهای حوزه های مبلمان و دکوراسیون است نزدیک تر شود. البته که تحقق این مسئله در گرو این است که مشتریان بتوانند یک خرید اینترنتی مبلمان خوب را تجربه نمایند که این تغییر سعی در محقق کردن آن دارد.
در کنار فروشگاه اینترنتی خوگر، دو وبسایت خوگرپلاس و خوگر نیوز هم در راستای تحقق مأموریت خوگر که ایجاد شبکه سیستماتیک ذینفعان حوزه مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی بر بستر فن آوری روز است، به تدریج راه اندازی شده اند. خوگر پلاس پایگاهی برای برقراری ارتباط میان فراورینمایندگان با تأمین نمایندگان مواد اولیه و ماشین آلات و ارائه دهندگان خدمات فنی و تخصصی است و در واقع برخلاف خوگر یک پایگاه B2B است. خوگر نیوز هم به عنوان رسانه تخصصی مبلمان و دکوراسیون کوشش می نماید با نگاه جدی تر به جنبه کسب و کاری صنعت مبلمان فعالان این حوزه را در جریان آخرین اخبار و اطلاعات، رویدادها و پیشرفت های تکنولوژیک در دنیا و ایران قرار دهد و محتوای دست اول کیفی به صورت خواندنی های جذاب برای علاقه مندان به این حوزه فراوری می نماید.
منبع: همگردی