زرندی : منتظر صدور ITC قایدی و محبی هستیم ، در قرارداد حسین زاده بند جدایی وجود داشت

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، معاون ارتباطات باشگاه استقلال توضیحاتی را در مورد شرایط 2 خرید تازه این تیم ارائه داد.

زرندی : منتظر صدور ITC قایدی و محبی هستیم ، در قرارداد حسین زاده بند جدایی وجود داشت

محمد حسین زرندی معاون ارتباطات باشگاه استقلال در مورد شرایط مهدی قایدی گفت: پس از انتها مذاکرات و توافق برای بازگشت او اقدامات لازم برای صدور ITC اجرا شده و منتظر تایید فدراسیون فوتبال امارات هستیم. بسیار امیدواریم که ITC قایدی به زودی صادر گردد و این بازیکن بتواند برای استقلال به میدان برود.

او در مورد شرایط صدور ITC محمد محبی عنوان نمود: پس از نهایی شدن انتقال محبی به استقلال و امضای قرارداد، منتظر تایید فدراسیون فوتبال پرتغال برای صدور ITC هستیم و اقدامات لازم را انجام داده ایم. تمام کوشش خود را می کنیم و امیدواریم که محبی به بازی ملوان برسد.

زرندی در مورد محمد نادری گفت: باشگاه استقلال از حدود 2 ماه پیش، با محمد نادری و با مدیر برنامه های او مذاکره کرد. نادری بازیکن ارزشمند و قابل احترامی است، اما مدیر برنامه های او گفت منتظر پیشنهاد خارجی هستند. بر همین اساس جابجایی باشگاه انجام شد و باشگاه پاسخ مثبتی دریافت نکرد. 2 دفاع چپ فعلی تیم هم نفرات ارزشمندی هستند و در مقاطعی از جمله در اردوی اخیر به تیم ملی هم دعوت شدند.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال در مورد جدایی امیرحسین حسین زاده، گفت: بند جدایی حسین زاده از قرارداد سال گذشته وجود داشته و بر همین اساس با وجود مذاکرات انجام گرفته، او مایل به حضور در فوتبال اروپا بود. برای صدور ITC حسین زاده هم منتظر انتقال مبلغ مورد نظر به حساب باشگاه هستیم

وبلاگ ساعت ورزشی ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زرندی : منتظر صدور ITC قایدی و محبی هستیم ، در قرارداد حسین زاده بند جدایی وجود داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرندی : منتظر صدور ITC قایدی و محبی هستیم ، در قرارداد حسین زاده بند جدایی وجود داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید