لیگ برتر فوتبال، کوشش قعرنشین ها برای فاصله دریافت از بحران و دوئل تراکتور و شهر خودرو

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، تیم های تراکتور و شهر خودرو در حالی ملاقات معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال را برگزار می نمایند که انگیزه زیادی برای بازگشت به جمع مدعیان دارند.

لیگ برتر فوتبال، کوشش قعرنشین ها برای فاصله دریافت از بحران و دوئل تراکتور و شهر خودرو

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، ملاقاتهای معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (سه شنبه) پیگیری می گردد.

پارس جنوبی جم - پیکان

جدایی فراز کمالوند از پارس جنوبی شاید به لحاظ نتیجه گیری تأثیر مشهودی روی تیم پارس جنوبی نداشته باشد. تیمی که در ملاقات هفته شانزدهم با نتیجه یک بر صفر مقابل پرسپولیس بازنده شد که البته این گل را هم در دقایق پایانی دریافت کرد. با این حال نداشتن سرمربی و جدایی مربی جوانی چون کمالوند به خودی خود، تأثیر منفی در عملکرد فنی تیم خواهد داشت. در کنار این موضوع پرداخت پول به بعضی بازیکنان، ناراحتی شدید عده ای دیگر را در پی داشته تا پارسی ها با شرایط بدی امروز گام به میدان بگذارند.

پیکان با 13 امتیار در رتبه سیزدهم جدول است و فقط دو امتیاز از پارس جنوبی بیشتر دارد. پیکان این فصل شرایط خوبی را تجربه نکرده و حسین فرکی نتوانسته آنطور که باید با تیم تهرانی نتیجه بگیرد. 13 امتیاز از 14 مسابقه میانگین امتیازی خوبی برای پیکان نیست، اما فرکی و شاگردانش امیدوارند در دو ملاقات معوقه خود از هفته یازدهم و دوازدهم، میانگین امتیازی خود را افزایش دهند.

گل گهر سیرجان - ماشین سازی تبریز

گل گهر سیرجان را با برگزاری نیمی از بازی هایش در لیگ برتر دیگر نمی توان تیم تازه وارد خواند. آنها اکنون صاحب تجربه هستند و تیم لیگ رجحان محسوب می شوند، اما در اولین فصل حضورشان در لیگ برتر نتوانستند کاری از پیش ببرند. گل گهر با وینکو بگوویچ شروع کرد و در میانه نیم فصل اول، کار به مجید جلالی رسید. با این حال کوشش این دو مربی با تجربه در گل گهر فقط کسب 7 امتیاز از 15 مسابقه بوده است. حالا جلالی امیدوار است که در ملاقات معوقه هفته یازدهم مقابل ماشین سازی که در خانه برگزار می گردد، حداقل تیمش را دو رقمی نماید. شاید رسیدن به یک پیروزی و 10 امتیازی شدن در جدول بتواند امیدها را برای جلالی و شاگردانش بیشتر کند تا آنها بعد از تعطیلات برای ماندن در لیگ برتر کوشش نمایند.

میزبان سیرجانی، در شرایطی برای فاصله دریافت از بحران کوشش می نماید که حریفی سرسخت از تبریز را مقابل خود می بینید. ماشین سازی با نتایج خوبی که مقابل استقلال، پرسپولیس و تراکتور گرفت نشان داد که می تواند در این فصل صندلی مناسبی در جدول داشته باشد. آنها در نخستین بازی از دور برگشت هم استقلال را در استادیوم آزادی شکست دادند و حالا با انگیزه و روحیه بالایی مقابل گل گهر قرار می گیرند تا بتوانند میان تیم های بالای جدول قرار بگیرند.

تراکتور تبریز - شهر خودرو مشهد

تراکتور پیش از جدایی مصطفی دنیزلی وارد شرایط بحرانی شد. تیمی که با چند نتیجه ضعیف، از جمع مدعیان فاصله گرفت و تعویق بازی هایش هم رتبه آنها را در جدول تنزل داد. با این حال دو پیروزی پیاپی آنها مقابل فولاد و نفت مسجدسلیمان، شرایط را به سود این تیم تغییر داده است. اگر تراکتوری ها پیروز به کسب پیروزی در دو بازی عقب افتاده شوند، می توانند تا رتبه سوم یا چهارم صندلی خود را ارتقا دهند که این مسئله به نتیجه ملاقات عقب افتاده صنعت نفت آبادان مقابل سپاهان هم بستگی دارد. با این حال تراکتور در این بازی کار سختی هم پیش رو دارد و تقابل این تیم با شهر خودروی مدعی مهم تر از هر ملاقات دیگری است و آنها در این بازی شش امتیازی می توانند دوباره وارد رقابت جدی با مدعیان بالای جدول شوند.

گل محمدی معتقد است که افت تیمش دقیقاً از هفته یازدهم شروع شد. وقتی تیمش در شرایط خوبی قرار داشته و ملاقات آنها با تراکتور به تعویق افتاده و همین مسئله عاملی شد برای فاصله دریافت بازیکنانش از شرایط مسابقه و بعد از آن شکست مقابل صنعت نفت آبادان، استقلال و توقف در تقابل با سپاهان و نساجی؛ با این حال شهر خودرو توانست با پیروزی مقابل پیکان در هفته شانزدهم امیدهایش را برای ماندن در جمع مدعیان قهرمانی حفظ کند.

آنها برای ماندن در جمع مدعیان احتیاج به پیروزی خارج از خانه مقابل تراکتور دارند و در صورت کسب سه امتیاز از تراکتور هم به عنوان یکی از رقبا فاصله می گیرند و به نوعی این ملاقات برای آنها هم شش امتیازی محسوب می گردد. گل محمدی در شرایطی به مصاف تراکتور می رود که علاوه بر مربیگری در این تیم تبریزی، از نفر اول نیمکت آنها هم به خوبی شناخت دارد. ساکت الهامی که اکنون مسئولیت فنی تراکتور را به عهده دارد، فصل گذشته دستیار گل محمدی بود و حالا شناخت آنها از یکدیگر می تواند تقابل دو تیم را جذاب تر هم کند.

برنامه مسابقات امروز به توضیح زیر است:

سه شنبه - 3 دی ماه 98

پارس جنوبی جم - پیکان تهران، ساعت 14:30، استادیوم تختی جم

داور: رضا عادل

یاری ها: تورج عیوض محمدی و محمدعلی رضایی

یاری داوران اضافی: محمدرضا تارخ و پیمان فرخی مهر

داور چهارم: رضا قیم

ناظر: سعید بطحایی

گل گهر سیرجان - ماشین سازی تبریز، ساعت 15، استادیوم امام علی (ع) سیرجان

داور: محمدرضا اکبریان

یاری ها: محمدرضا مدیرروستا و حسن یوسفی

یاری داوران اضافی: علی ابراهیمی و یاسر همرنگ

داور چهارم: محمد هاشمی نسب

ناظر: حسین عسگری

تراکتور تبریز - شهر خودرو مشهد، ساعت 15:30، استادیوم یادگار امام (ره) تبریز

داور: حمید حاج ملک

یاری ها: علی میرزابیگی و بابک داوری

یاری داوران اضافی: کمیل غلامی و محمدباقر پورباقر

داور چهارم: مهدی الوندی

ناظر: فریدون اصفهانیان

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر فوتبال، کوشش قعرنشین ها برای فاصله دریافت از بحران و دوئل تراکتور و شهر خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، کوشش قعرنشین ها برای فاصله دریافت از بحران و دوئل تراکتور و شهر خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید