شرایط جابجایی چهار تیم؛ گرانترین ها برای تراکتور وسپاهان

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، لیگ برتر بیست و سوم در حالی شروع می گردد که باشگاه ها تقریباً تمام خرید های تابستانی خود را انجام داده اند تا آخرین هماهنگی ها را در تمریناتشان با تمامی نفرات ممکن برای شروعی منسجم پشت سر بگذارند.

شرایط جابجایی چهار تیم؛ گرانترین ها برای تراکتور وسپاهان

در بین تیم های پرطرفدار فوتبال کشور پرسپولیس و استقلال شرایطی کاملاً متفاوت دارند. پرسپولیس با وجود حاشیه های خودساخته علیرضا بیرانوند نه تنها توانست گلر ملی پوش خود را حفظ کند بلکه بازیکنانی نظیر محمدحسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی و شهاب زاهدی را جذب کرد تا نقاط ضعف خود را اینگونه پوشش دهد.

عیسی آل کثیر تنها بازیکن مهمی بود که با وجود تمایل کادر فنی به ادامه حضورش تصمیم به جدایی گرفت تا راهی سپاهان اصفهان گردد. از این رو فهرست فعلی بازیکنان پرسپولیس با استراتژی حفظ بازیکنان اصلی و تقویت در چند پست برای لیگ برتر فصل جاری بسته شده است تا شاید جذب مهاجم خارجی در روز های پیش رو تنها تغییر در فهرست این تیم باشد.

شرایط پرسپولیس نشان از ادعای دوباره آن ها برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و بعلاوه موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

شرایط استقلال کاملاً با پرسپولیس فرق دارد. این تیم همچنان بدهی 40 تا 50 درصدی بازیکنان فصل گذشته خود را پرداخت ننموده است. در جابجایی نیز احتیاج های جواد نکونام برآورده نشده است تا آبی پوشان مرکز در اوج بحران و آشفتگی برای لیگ برتر آماده شوند. استقلال در حالی تمرینات پیش فصل را پشت سر می گذارند که مربی بدنساز هم ندارد تا با برنامه های جواد نکونام برای لیگ فرسایشی پیش رو برای شاگردانش اجرا گردد.

هرچند استقلال شرایط قابل قبولی ندارد، اما حمایت حداکثری هواداران این تیم و سابقه قهرمانی هایش همچنان نام این تیم را در جمع مدعیان قرار می دهد.

سپاهان نیز دیگر تیمی هستند شرایطی مطلوب را در جابجایی تابستانی با خرید هایی همانند رضا اسدی، رضا شکاری، کاوه رضایی، عیسی آل کثیر و هادی محمدی رقم زد. با این حال عملکرد تراکتور تبریز را می توان در مقایسه با همین تیم ها هم بهتر توصیف کرد.

سرخپوشان تبریزی پس از حاشیه های جنجالی مالک خود حالا با آرامش توانسته اند برترین عملکرد را در جذب بازیکن داشته باشند. محمدرضا زنوزی مالک تراکتور دور از حاشیه تصمیم گرفت امور فنی را به پاکو خمز بسپارد تا او نیز تصمیم به جذب بازیکنانی همانند حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی، آلوارو خیمنز و در انتها هم امیرحسین حسین زاده بگیرد.

بازیکنان گران قیمتی که قطعاً با ارقام قابل توجه در جلسه های شخصی در دفتر کار زنوزی در استانبول قرارداد امضا کردند. بدون شک تراکتور با جذب بازیکنان مهم دیپلم افتخار جابجایی تابستانی را در حالی دریافت می نماید که برنامه ریزی دقیقی برای کسب جام قهرمانی در فصل پیش روی لیگ برتر نموده است. شاید زنوزی حالا متوجه گردد سکوت او بهتر از هیاهویش می تواند این تیم را برای رسیدن به قهرمانی یاری کند.

باید دید آن ها در لیگ برتر فصل پیش رو چگونه می توانند هواداران پرشور خود را خرسند نموده و برای کسب اولین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر ایران گام بردارند.

منبع: مهر

منبع: فرارو

به "شرایط جابجایی چهار تیم؛ گرانترین ها برای تراکتور وسپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جابجایی چهار تیم؛ گرانترین ها برای تراکتور وسپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید