آخرین تصمیمات کمیسیون تلفیق درباره قیمت و سهمیه بنزین ، سهمیه خودروها زیاد می شود؟

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مجلس شورای اسلامی تک نرخی کردن و یا کاهش قیمت بنزین در کمیسیون تلفیق مطرح نیست، گفت: افزایش سهمیه بنزین خودروها در کمیسیون تلفیق در حال بحث و بررسی است.

آخرین تصمیمات کمیسیون تلفیق درباره قیمت و سهمیه بنزین ، سهمیه خودروها زیاد می شود؟

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی به نقل از خانه ملت، غلامرضا کاتب با بیان اینکه بحث تک نرخی کردن و کاهش قیمت بنزین در کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مطرح نیست، گفت: افزایش سهمیه بنزین خودروها در کمیته ویژه کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده در حال بحث و بررسی است تا تغییری در میزان سهمیه به صورت مقطعی ایجاد شده و مردم بتوانند از فواید آن بهره مند شوند.

در روزهای اخیر هم مدیر برنامه ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، گفت که هیچ بخشنامه یا مصوبه ای مبنی بر سهمیه بنزین سفر نداشته ایم و اگر خبری مبنی بر این سهمیه بنزین باشد کذب است.

چند وقتی است زمزمه های در فضای رسانه ای مبنی بر تصمیم تعدادی از نمایندگان برای ارائه طرحی در راستای تک نرخی کردن و کاهش قیمت بنزین در قانون بودجه سال 99 به گوش می رسد اما این خبر تا به امروز از سوی هیچ مقام رسمی تایید نشده است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، از ساعت صفر روز 24 آبان سهمیه بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز را گفت که بر این اساس سهمیه خودروهای شخصی 60 لیتر، دوگانه سوز 30 لیتر، تاکسی بنزینی 400، دوگانه 200 لیتر، وانت کم مصرف بنزینی 200 دوگانه 60 لیتر، وانت پرمصرف بنزین 300، دوگانه 120 لیتر، موتورسیکلت 25 و آمبولانس 500 لیتر تصویب شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین تصمیمات کمیسیون تلفیق درباره قیمت و سهمیه بنزین ، سهمیه خودروها زیاد می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تصمیمات کمیسیون تلفیق درباره قیمت و سهمیه بنزین ، سهمیه خودروها زیاد می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید