اخبار و رویدادها

وقتی نی مه مردان دریا درگوش خلیج فارس می پیچد

خبرنگاران: روز و روزگاری، مردم بوشهر برای امرار معاش، همگی ماهیگیری می کردند، لنج می ساختند و با هر ضربه چکش برتن چوب، با یکدیگر سخن می گفتند. آن هنگام که تور می انداختند و پارو می زدند و ماهی می گرفتند، آواز هم می خواندند تا شادی نمایند و خستگی را از خود...

17 مهر 1402

لوازم جانبی برتر گلکسی واچ های سامسونگ؛ معرفی مدل های پرفروش

اگر به بازار گجت های پوشیدنی نگاهی بیندازید، ساعت های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ را جزو محصولات پرفروش بازار خواهید یافت که امکانات و قابلیت های بسیار پیشرفته ای را در ازای پرداخت هزینه های منطقی به کاربران ارائه می دهند. گلکسی واچ های سامسونگ در نسل ها...

12 مهر 1402

غیبت ایران خودرو و سایپا در مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو

به نظر می رسد مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو به ظرفیت های خالی خودروسازان اختصاص پیدا کند. یعنی خبری از فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا در آن نیست.

8 مهر 1402

برای ارگ بم و سایر بناهای تاریخی این شهرستان اعتبار ویژه ای را در نظر می گیریم

ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، برای ارگ بم و سایر بناهای تاریخی این شهرستان اعتبار ویژه ای را در نظر می گیریم.

5 مهر 1402

کارشناسان وزارت میراث فرهنگی آبان امسال به آمریکا سفر خواهند کرد

ایلنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، کارشناسان وزارت میراث فرهنگی آبان امسال به آمریکا سفر خواهند کرد.

1 مهر 1402

اینترنت ایران با کریس رونالدو رکورد تاریخ را زد!

چند روز بعد از خاتمه حضور کریستیانو رونالدو در ایران همچنان اخبار و حواشی درباره سفر این فوق ستاره پرتغالی در کشورمان به شکل داغی پیگیری می گردد و حالا معین شده که سی آر سون باعث رکوردشکنی در زمینه اینترنت ایران هم شده است.

31 شهریور 1402

هواپیماهای فضایی مافوق صوت در راهند! ، موفقیت پروازهای آزمایشی MIRA، Light شرکت پولاریس

هواپیماهای فضایی پولاریس (Polaris) آزمایش های اولیه پرواز میرا لایت (MIRA-Light) را به انتها رساند که نمونه کوچکتر و ساده تر هواپیمای فضایی آرورا است.

30 شهریور 1402

کیسه زباله فضایی غول پیکر ناسا

ناسا برای جمع کردن زباله های فضایی، نقشه تازه ای دارد: انداختن اشیای سرگردان درون یک کیسه زباله بزرگ، بستن کیسه و انتقال زباله ها به یک مرکز بازیافت شناور در فضا!

29 شهریور 1402

ساخت نمونه اولیه دامپ تراک های بدون راننده ، غول خودران داخل معدن می رود

دانشگاه صنعتی اصفهان با سرمایه گذاری امور تحقیق و توسعه مجتمع مس سرچشمه درحال توسعه و راه اندازی فناوری دامپ تراک های خودران برای نخستین بار در ایران است.

28 شهریور 1402

مناسب ترین نرم افزار ERP برای سازمان

مدیریت منابع سازمانی برای هر مجموعه ای لازم است و نرم افزارهای ERP برترین راه چاره برای این منظور محسوب می شوند. این نرم افزارها، تمامی بخش ها و فعالیت های یک سازمان را به یکپارچه می نمایند و اطلاعات را به صورت سازمان یافته مدیریت خواهند کرد. با تجزیه و...

27 شهریور 1402

رشته های هتلداری و گردشگری در بندرعباس از ابتدای مهر آموزش داده می شوند

ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، رشته های هتلداری و گردشگری در بندرعباس از ابتدای مهر آموزش داده می شوند.

26 شهریور 1402

کشف یک کوسه اهریمنی با چشمان سفید در استرالیا

گونه تازهی از کوسه های اعماق دریا با چشمان سفید روشن بالاخره شناسایی شده است، آن هم دهه ها پس از اینکه یک ماده باردار مرده از این گونه برای نخستین بار در سواحل استرالیای غربی پیدا شد. کوسۀ شبح ابتدا به اشتباه شناسایی شد و تنها پس از نگاه دوباره دانشمندان...

25 شهریور 1402

شروع طرح غربالگری رایگان یک سرطان برای زنان ، هزینه دارویی دیابتی ها رایگان شده ، کدام خدمات تشخیصی سرطان هزینه ندارد؟

برای اولین بار در کشور غربالگری و تشخیص زودهنگام یکی از سرطان های شایع در زنان بالای 50 سال به صورت رایگان انجام خواهد شد.

23 شهریور 1402

باران، سیل و صاعقه در 9 استان ، باد شدید و گرد و خاک در 18 استان ، تهران هم از طوفان بی نصیب نمی ماند!

سازمان هواشناسی با صدور 2 هشدار زردرنگ از احتمال آبگرفتگی معابر و سیل، خسارت دیدن سازه ها و شکستن درختان، خسارت دیدن محصولات کشاورزی، کاهش کیفیت هوا و شعاع دید و اختلال در تردد و حمل و نقل در نقاط مختلف کشور خبر داد.

22 شهریور 1402

ربات ایمو؛ حقایق باورنکردنی درباره یک اسباب بازی 40 میلیونی

خبرنگاران- ربات ایمو فراتر از یک بچه یا حیوان خانگی است. همواره خدا درحال یادگیری است. احساس دارد. می شنود. می بیند. با آدم ها و صاحبش آرام آرام تعامل پیدا می نماید و طوری طراحی شده که توانایی بازی کردن و فکر کردن هم برای آن تعریف شده است. اما چیزی که موقع...

22 شهریور 1402

لیگ برتر فوتسال، مقاومت فاتح دوئل شش امتیازی مقابل حافظ

تیم پوشاک حافظ ساری در دیداری معوقه مقابل میهمان خود مقاومت البرز باخت.

21 شهریور 1402

هزینه 500،000،000،000 میلیاردی مسی برای خرید خانه در آمریکا

لیونل مسی بعد از ماه ها گشت و گذار خانه موردنظرش را پیدا کرد. او یک عمارت 10 هزار متری به ارزش 10.75 میلیون دلار(تقریبا 500 میلیارد تومان) خریداری کرد.

21 شهریور 1402

ابرخودروی جدیدی که از فیلم های تخیلی بیرون آمده، عکس

گجت نیوز نوشت: پولستار با معرفی هایپرکار کانسپت سینرژی در نمایشگاه مونیخ خبرساز شد. ابرخودرو Synergy نمایان گر اوج جاه طلبی این خودروساز در طراحی است.

19 شهریور 1402

اطلاعات پرچمدار سامسونگ لو رفت، عکس

زومیت نوشت: گلکسی S23 FE سامسونگ در آستانه رونمایی رسمی، وارد دیتابیس TENAA چین شده است.

19 شهریور 1402

اجاره خانه در بلوار فردوس چقدر آب می خورد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد در بلوار فردوس تهران را آنالیز نموده و توصیه می کنیم اگر مبلغ 250میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این 250 تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می توانید در بلوار فردوس با اجاره بهای 13 میلیون...

17 شهریور 1402
تعداد: (1530)