اخراج مربی پرسپولیس به خاطر یک مصاحبه!

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، مهدی عطالو در خصوص دلیل برکناری اش از سرمربیگری تیم جوانان پرسپولیس گفت: ترجیح می دهم دو سه هفته سکوت کنم تا بازی های لیگ برتر رده جوانان به خاتمه برسد و سپس در خصوص تیم صحبت کنم.

اخراج مربی پرسپولیس به خاطر یک مصاحبه!

وی در واکنش به اینکه علت اصلی جدایی اش از سرمربیگری جوانان پرسپولیس صحبت های رسانه ای وی بود، مطرح نمود: حالا به نظر مصاحبه ای که کردم به مذاق شان خوش ننشسته و فشار آمده است.

سرمربی سابق تیم جوانان پرسپولیس در خصوص اینکه عنوان شده علت برکناری وی مصاحبه ای دروغین بوده در حالی که او صحبت های دروغین مطرح نکرده، توضیح داد: دروغین که بازیکنان تیم خودشان هستند. من صحبتی در خصوص بازیکنان کردم و در خصوص خودم صحبتی نکردم. قرار بوده پاداشی به بازیکنان داده گردد که داده نشده است. بگذاریم سه هفته به جامانده تا سرانجام مسابقات بگذرد.

عطالو اظهار داشت: بعد از سال ها دربی رفت و برگشت را از استقلال بردیم. در رده سوم هستیم که برترین رده در قیاس با سال های اخیر است. یک سری مسائل قبل از بازی اخیر و حتی پیش از دربی پیش آمد که حالا وقت گفتن نیست. ان شاءالله اتفاق های خوب برای تیم بیفتد.

وی علت برکناری اش را فقط موضوع پاداش ندانست و تأکید کرد: نمی گردد گفت فقط پاداش علت این اتفاق بوده، الان هر چه من بگویم باشگاه برعکس آن را می گوید. چون فعلاً تریبون دست آنهاست. شاید دوست نداشتند در خصوص شرایط تیم جوانان، من صحبتی کنم.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

به "اخراج مربی پرسپولیس به خاطر یک مصاحبه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج مربی پرسپولیس به خاطر یک مصاحبه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید