انتقاد پلوسی از ترامپ به خاطر نحوه صدور چک رفاهی برای مردم آمریکا

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به شدت از اقدام ترامپ در چاپ کردن نامش بر روی چک های رفاهی برای شهروندان آمریکایی انتقاد نموده است.

انتقاد پلوسی از ترامپ به خاطر نحوه صدور چک رفاهی برای مردم آمریکا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ساعت ورزشی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور در چاپ نامش بر روی چک های رفاهی صادر شده برای شهفرایندان آمریکایی انتقاد نموده است.

بر اساس این گزارش، در پی شیوع ویروس کرونا دولت آمریکا تصمیم گرفته است تا چک های رفاهی را برای مردم این کشور که از تبعات اقتصادی و اقتصادی این بحران آسیب دیده اند، ارسال کند.

نانسی پلوسی در این باره گفت: به تاخیر انداختن پرداخت اقتصادی مستقیم به خانوارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تنها به خاطر چاپ کردن نام ترامپ بر روی چک، یک اقدام شرم آور دیگر از سوی رئیس جمهور آمریکا در مقابله با این بحران است، آن هم در شرایطی که احتیاج به اقدامات فوری داریم.

روزنامه واشنگتن پست سه شنبه گزارش داده است که بعضی مقام های آمریکایی گفته اند که اضافه کردن نام ترامپ بر روی چک های صادر شده می تواند فرایند ارسال این یاری های اقتصادی را چند روز به تاخیر بیندازد.

ولی وزارت خزانه داری آمریکا این مساله را رد نموده است که چاپ نام ترامپ بر روی چک ها موجب ایجاد تاخیر در ارسال آنها می گردد.

به نوشته واشنگتن پست، تصمیم برای چاپ نام ترامپ بر روی این چک ها روز سه شنبه اتخاذ شده است.

پرداخت به خانوارهای آمریکایی آسیب دیده از بحران کرونا بر اساس بودجه 2 تریلیون دلاری است که ماه گذشته توسط کنگره تصویب شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتقاد پلوسی از ترامپ به خاطر نحوه صدور چک رفاهی برای مردم آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد پلوسی از ترامپ به خاطر نحوه صدور چک رفاهی برای مردم آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید