اوسینوف: اگر آزمون تا زمستان به بهترین لیگ های اروپا رفت تعجب نکنید، او متفاوت ترین بازیکن روستوف است

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، رکورددار بازی در تیم روستوف سردار آزمون را همسطح گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید دانست و او را متفاوت ترین بازیکن این تیم معرفی کرد.

اوسینوف: اگر آزمون تا زمستان به بهترین لیگ های اروپا رفت تعجب نکنید، او متفاوت ترین بازیکن روستوف است

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، میخائیل اوسینوف، ستاره پیشین فوتبال روسیه که سابقه 9 سال بازی در روستوف را دارد و رکورددار این تیم در ملاقاتهای لیگ برتر با 236 بازی است، در مصاحبه با روزنامه اسپورت اکسپرس به پرسش هایی درباره سردار آزمون پاسخ داد، که در زیر می خوانید:

فکر می کنید چرا سردار آزمون در ملاقات برابر آیندهوون با موسی دومبیا تعویض شد؟

گفتنش سخت است. آزمون همانند آب سردی روی حریفان است، بازیکن بااستعدادی که با سرش بازی می نماید. این طبیعت فوتبال سردار است و زمانی که می پرد سرش را پرتاب می نماید. یاد دریافت کاری که آزمون می نماید بسیار سخت است.

شما بلافاصله پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا گفته بودید که آزمون کمتر از گریزمان (مهاجم اتلتیکومادرید) نیست. آیا این حرف را با درک این مسئله عنوان کردید؟

درست است و شاید کمی هیجان زده شدم. البته صحبت هایم را درباره مقایسه آزمون و گریزمان رد نمی کنم. فکر می کنید چه چیز آزمون بدتر از گریزمان است؟ سردار فقط 21 سال سن دارد. او در سن پایین تر هم استعداد خود را در لیگ برتر روسیه و زمانی که در تیم روبین کازان بود نشان داد. او در روستوف فوق العاده است.

اما مقایسه آزمون با گریزمان مبالغه آمیز نیست؟

متعجب نشوید اگر سردار آزمون با توجه به کیفیتی که از خود در لیگ قهرمانان نشان داده است تا زمستان به یکی از بهترین لیگ های اروپایی برود. قطعاً او در آنجا بسیار بهتر از تیم روستوف ظاهر خواهد شد.

این فقط نگاه مثبت شماست!

این نگاه من به سردار آزمون است. سردار هنوز بازیکن جوانی است و توانمندی های بیشتری را از او خواهیم دید. آزمون تفاوت بسیار زیادی با دیگر بازیکنان تیم روستوف دارد.

منبع: تسنیم

به "اوسینوف: اگر آزمون تا زمستان به بهترین لیگ های اروپا رفت تعجب نکنید، او متفاوت ترین بازیکن روستوف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوسینوف: اگر آزمون تا زمستان به بهترین لیگ های اروپا رفت تعجب نکنید، او متفاوت ترین بازیکن روستوف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید