بازتاب صعود استقلال و شهر خودرو در رسانه های عربی

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، صعود تیم های ایرانی استقلال و شهر خودرو به مرحله بعدی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازتاب هایی در رسانه های عرب زبان داشته است.

بازتاب صعود استقلال و شهر خودرو در رسانه های عربی

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، سایت کوره به دنبال پیروزی 3 بر صفر تیم استقلال برابر الکویت کویت در امارات نوشت: نماینده ایران که به جای میزبانی در تهران با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در امارات به مصاف تیم الکویت رفت با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و صعود کرد. تیم استقلال با این پیروزی حریف تیم الریان قطر شد و تیم الکویت نیز به رقابت های کاپ آسیا بازخواهد گشت.

المیادین نیز با انتخاب تیتر دو تیم ایرانی از امارات در لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند در گزارش خود آورده است: تیم های ایرانی استقلال و شهر خودرو با کسب دو پیروزی برابر حریفان کویتی و بحرینی راهی مرحله بعدی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شدند. شهر خودرو در شهر الشارجه با نتیجه 2 بر یک از سد تیم الرفاع بحرین گذشت. در همین زمان تیم استقلال دیگر نماینده ایران رو در روی تیم الکویت نهاده شد و 3 بر صفر پیروز شد. تیم های استقلال و شهر خودرو در مرحله بعدی این رقابت ها به مصاف تیم های قطری الریان و السیلیه می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازتاب صعود استقلال و شهر خودرو در رسانه های عربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب صعود استقلال و شهر خودرو در رسانه های عربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید