خودرو

غیبت ایران خودرو و سایپا در مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو

به نظر می رسد مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو به ظرفیت های خالی خودروسازان اختصاص پیدا کند. یعنی خبری از فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا در آن نیست.

8 مهر 1402

ساخت نمونه اولیه دامپ تراک های بدون راننده ، غول خودران داخل معدن می رود

دانشگاه صنعتی اصفهان با سرمایه گذاری امور تحقیق و توسعه مجتمع مس سرچشمه درحال توسعه و راه اندازی فناوری دامپ تراک های خودران برای نخستین بار در ایران است.

28 شهریور 1402

باران، سیل و صاعقه در 9 استان ، باد شدید و گرد و خاک در 18 استان ، تهران هم از طوفان بی نصیب نمی ماند!

سازمان هواشناسی با صدور 2 هشدار زردرنگ از احتمال آبگرفتگی معابر و سیل، خسارت دیدن سازه ها و شکستن درختان، خسارت دیدن محصولات کشاورزی، کاهش کیفیت هوا و شعاع دید و اختلال در تردد و حمل و نقل در نقاط مختلف کشور خبر داد.

22 شهریور 1402

ابرخودروی جدیدی که از فیلم های تخیلی بیرون آمده، عکس

گجت نیوز نوشت: پولستار با معرفی هایپرکار کانسپت سینرژی در نمایشگاه مونیخ خبرساز شد. ابرخودرو Synergy نمایان گر اوج جاه طلبی این خودروساز در طراحی است.

19 شهریور 1402

چطور حرفه ای دریاچه نوردی کنیم؟

دریاچه ها، چه طبیعی باشند و چه مصنوعی، مقصد محبوب بسیاری از گردشگران هستند که می خواهند با یک تیر چند نشان بزنند. هم از آب و هوای طبیعت لذت ببرند؛ هم ماهیگیری و قایق سواری نمایند و هم تنی به آب بزنند.

6 شهریور 1402

شروع فروش فوری بدون قرعه کشی وانت آریسان 2 به وسیله ایران خودرو

شرایط فروش فوری وانت آریسان 2 دوگانه سوز به وسیله گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شد.

4 شهریور 1402

حرکت شگفتی ساز فضانورد روس، نشستن بر بازوی رباتیک اروپایی ایستگاه فضایی!

سرگی پروکوپیف فضانورد روسی در پیاده روی فضایی خود برای اولین بار بر بازوی رباتیک اروپایی ایستگاه فضایی بین المللی سوار شد و تاریخ سازی کرد.

20 مرداد 1402

قیمت های عجیب در بازار خودرو ، فرسوده هایی که از صفر گران تر هستند!

از دیگر قیمت های کمی عجیب خودرو های وارداتی هیوندای، آزرا مدل 2013 است این در یکی از آگهی های فروش این خودرو با کارکرد 215 هزار کیلومتر فروشنده 2 میلیارد و 540 میلیون تومان برای این خودرو قیمت گذاشته است.

13 مرداد 1402

شرایط پیش فروش محصولات MVM تحویل 90 روزه منتشر شد ، فهرست قیمت تیر 1402

شرایط پیش فروش محصولات MVM با قیمت غیر قطعی و تحویل 90 روزه به وسیله مدیران خودرو اعلام شد. در شرایط پیش فروش تازه مدیران خودرو برای محصولات MVM تمام چهار محصول این برند حضور دارند.

21 تیر 1402

خودرو تازه سایپا با رنگ خاص و پلاک گذر موقت در خیابان

تصویر نو از خودروی اطلس، این خودرو را با پلاک گذر موقت در حال تست در خیابان های تهران نشان می دهد و بنظر می رسد به زودی شاهد عرضه این خودرو به بازار کشور باشیم.

19 تیر 1402

خودروهای وارداتی کارکرده از کدام برندها خواهند بود؟

خودروهای وارداتی کارکرده به احتمال بسیار زیاد از برند های حوزه شرق آسیا خواهند بود. در بین این برند ها با توجه به ذائقه مردم ایران و البته اهمیت دوام و کیفیت خودرو در بحث خودرو های وارداتی کارکرده، برند تویوتا احتمالاٌ بالاترین حجم واردات را در بین تمام...

16 تیر 1402

بیمارستان تازه شهدای تجریش 2 هزار پارکینگ کم دارد ، عضو شورای شهر تهران: ترافیک سنگین خیابان تجریش بعد از افتتاح این بیمارستان چه می گردد؟

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قرار است بیمارستان شهدای تجریش در روز عید غدیر افتتاح گردد، گفت: این بیمارستان دو هزار واحد کسری پارکینگ دارد و قرار بود روزی که بیمارستان ساخته می شد ساختمان سابق به پارکینگ تبدیل گردد.

13 تیر 1402

پژو 207 دستی پاناروما به همراه 5 محصول ایران خودرو، دیگر فراوری نمی شوند

پژو 207 دستی پاناروما در کنار محصولاتی مانند دنا، رانا، رانا با گیربکس 6 سرعته و پژو 405 دوگانه سوز دیگر در سبد فراوری ایران خودرو قرار ندارند. با انتشار آمار فراوری محصولات ایران خودرو و سایپا می توان دریافت که فراوری بعضی از محصولات قدیمی در این دو خودروساز...

6 تیر 1402

مرگ 2 تن و مصدومیت 12نفر در برخورد اتوبوس با نیوجرسی در بزرگراه تهران، قم

جلال ملکی در مورد حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس در مسیر جنوب به شمال تهران- قم گفت: در ساعت 5:28 دقیقه صبح امروز جمعه وقوع حادثه ای در جنوب به شمال تهران - قم یک کیلومترمانده به عوارضی به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بر همین اساس دو ایستگاه به محل حادثه اعزام...

2 تیر 1402

فرزاد: ایران حتی یک پیست سرپوشیده چوبی استاندارد ندارد

دارنده مدال طلا دوچرخه سواری گفت: ایران حتی یک پیست سرپوشیده چوبی استاندارد ندارد و همه تمرینات در پیست غیر استاندارد و بتنی آزادی تهران انجام می گردد.

30 خرداد 1402

نتایج نوبت دهی خودروها تعیین شد؛ برداشت وجه از صبح فردا

با توجه به تاخیر پیش آمده برای بار دوم در اعلام نتایج قرعه کشی نوبت دهی خودروهای مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، در نهایت نتایج روی سایت سامانه بارگذاری شد؛ بر این اساس وجه مسدودی متقاضیان از صبح فردا قابل برداشت خواهد بود.

27 خرداد 1402

نصیحت بازیگر مشهوری که کلکسیون ماشین دارد: گول نخورید، دست دوم خریداری کنید!

روان اتکینسون یا همان مستر بین، کمدین مشهور انگلیسی باور دارد که هنوز برای سپردن عنان صنعت خودروسازی به ماشین های برقی زمان مناسب فرا نرسیده و به عبارتی ماه عسل ما با این پدیده به انتها نزدیک شده است!

19 خرداد 1402

قدیمی ترین و جدیدترین تویوتا لندکروز، یک جهان تفاوت و پیشرفت!، عکس

تقریبا 67 سال از فراوری لندکروزر می گذرد و پس از شورولت سابربن، طولانی ترین مدت فراوریِ یک مدل در دنیا را دارد.

5 خرداد 1402

شروع معاینه فنی کنار جاده ای خودروهای سنگین و سبک ، انتخاب خودروها تصادفی است ، جریمه خودروهای دودزا به وسیله پلیس

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در طرح واحدهای کنترل کنار جاده ای پایش شرایط آلایندگی خودروها، علاوه بر خودروهای سنگین، خودروهای سبک نیز مورد کنترل و آنالیز قرار خواهند گرفت.

2 خرداد 1402

افت سنگین قیمت گران ترین خودروی بازار

قیمت ب ام و 200 میلیون کاهش یافت. قیمت دو مدل تویوتا نیز افت 50 میلیون تومانی را ثبت کرد .

24 اردیبهشت 1402
تعداد: (217)