بعد از بیرانوند، جدایی ستاره بعدی پرسپولیس هم قطعی شد!

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، بعد از جدایی قطعی بیرانوند از تیم فوتبال پرسپولیس، دومین بازیکن این تیم نیز در انتها فصل از این تیم جدا خواهد شد.

بعد از بیرانوند، جدایی ستاره بعدی پرسپولیس هم قطعی شد!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت ورزشی، بعد از جدایی قطعی علیرضا بیرانوند از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، دومین بازیکن این تیم نیز در انتها فصل از جمع قرمزپوشان جدا خواهد شد.

بر اساس این خبر مدیر برنامه های بشار رسن گفت: با اینکه بشار این شانس را دارد که جای دیگری بازی کند ولی بازهم به خاطر تعلقات قلبی به پرسپولیس راضی شد که آخر فصل از این تیم جدا گردد و امیدوارم باشگاه جواب محبت بشار را بدهد. منتظر عملی شدن قولی هستیم که دیروز انصاری فرد داد و تاکید نمود در یک الی دو روز آینده بدهی گذشته این بازیکن پرداخت گردد.

وی اضافه کرد: الان در اسپانیا هستم و در ایالت کاتالونیا در حال مذاکره و تنظیم پیش قرارداد اما نام هیچ تیمی را نمی توانم بیان کنم ولی به طور قطع بشار فصل آینده در تیم دیگری توپ خواهد زد.

یک منبع مطلع در باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: قطعا اگر رسن بخواهد به اروپا برود با هماهنگی باشگاه این کار صورت می گیرد و البته مانند بیرانوند در انتها فصل این مهم رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بعد از بیرانوند، جدایی ستاره بعدی پرسپولیس هم قطعی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از بیرانوند، جدایی ستاره بعدی پرسپولیس هم قطعی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید