بهنام صفوی امروز به سفر ابدی رفت

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ که مدت ها بود از بیماری سرطان رنج می برد، امروز (دوشنبه) در سن 36 سالگی درگذشت.

بهنام صفوی امروز به سفر ابدی رفت

براساس آنچه رضا فوادیان، مدیر برنامه های بهنام صفوی در اینستاگرام خود اعلام نموده است، این خواننده پاپ دقایقی قبل در اصفهان برای همواره آرام گرفته است.

گفته می گردد پیکر آن مرحوم در شاهین شهر اصفهان یا قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می گردد و تصمیم نهایی بر عهده خانواده خواهد بود.

بهنام صفوی در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی عمران تحصیل نموده بود. او موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز شروع کرد و سپس به فراگیری سازهای کوبه ای پرداخت.

بهنام صفوی در سال 1385 قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال نهاده شد و همین انگیزه ای برای فراوری آلبوم اولش عشق من باش در سال 1388 شد.

آرامش، فوق العاده و معجزه دیگر آلبوم هایی است که از این خواننده پاپ به بازار عرضه شده است.

صفوی از سال 1392 دچار ضایعه مغزی شده که با پیشرفت این بیماری در صبح 29 تیر ماه 1394 مجبور به عمل جراحی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بهتر شده بود و حتی آلبوم نو خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. بعلاوه چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال 1396 دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این دفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و به وسیله مجید سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره نهاده شد. صفوی پس از بهبودی شرایط جسمی به ایران بازگشت، اما دیماه 97 بار دیگر علائم بیماری در وی پدیدار و در بیمارستان بستری شد و در نهایت خواننده جوان پاپ کشورمان این بار نتوانست در مقابل بیماری تاب بیاورد.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی

به "بهنام صفوی امروز به سفر ابدی رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهنام صفوی امروز به سفر ابدی رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید