بیمارستان تازه شهدای تجریش 2 هزار پارکینگ کم دارد ، عضو شورای شهر تهران: ترافیک سنگین خیابان تجریش بعد از افتتاح این بیمارستان چه می گردد؟

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قرار است بیمارستان شهدای تجریش در روز عید غدیر افتتاح گردد، گفت: این بیمارستان دو هزار واحد کسری پارکینگ دارد و قرار بود روزی که بیمارستان ساخته می شد ساختمان سابق به پارکینگ تبدیل گردد.

بیمارستان تازه شهدای تجریش 2 هزار پارکینگ کم دارد ، عضو شورای شهر تهران: ترافیک سنگین خیابان تجریش بعد از افتتاح این بیمارستان چه می گردد؟

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، سید احمد علوی در یکصد و شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قرار است بیمارستان شهدای تجریش در روز عید غدیر افتتاح گردد، گفت: این بیمارستان دو هزار واحد کسری پارکینگ دارد و قرار بود روزی که بیمارستان ساخته می شد، ساختمان سابق به پارکینگ تبدیل گردد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وزارت بهداشت با تغییر کاربری ساختمان سابق موافق نبوده و هر دو ساختمان را با کاربری درمانی می خواسته است، گفت: سوال من این است که از شنبه خیابان تجریش که پیش از این نیز قفل بود، با مراجعه مردم و کادر درمانی به بیمارستان چه تکلیفی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: برای قنات های موجود و جمع آوری پسماند نیز باید شهرداری و دولت پاسخ دهد و این اتفاق خوب و اضافه شدن یک بیمارستان هزار تختخوابی به شهر، برای مردم شیرینی داشته باشد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه جمع آوری پسماند با خودروهای حمل مخصوص منتقل و امحا گردد، توضیح داد: شهرداری باید از بیمارستان ها طلب کند و ارقام پیش بینی شده را برای حمل بهداشتی پسماند بیمارستانی را دریافت کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بیمارستان تازه شهدای تجریش 2 هزار پارکینگ کم دارد ، عضو شورای شهر تهران: ترافیک سنگین خیابان تجریش بعد از افتتاح این بیمارستان چه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان تازه شهدای تجریش 2 هزار پارکینگ کم دارد ، عضو شورای شهر تهران: ترافیک سنگین خیابان تجریش بعد از افتتاح این بیمارستان چه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید