تعامل شرکت مخابرات و FCP ها با هدف توسعه خدمات مناسب

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، صابری وند از تعامل شرکت مخابرات و FCP ها با هدف توسعه خدمات مناسب خبر داد.

تعامل شرکت مخابرات و FCP ها با هدف توسعه خدمات مناسب

به گزارش ، نادر صابری وند معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه رقابت در فضای محبت آمیز و مناسب می تواند به ارائه خدمات مطلوب در جامعه منجر شود، اظهار کرد: نقطه مشترک ما با اپراتور ها مصوبات ابلاغی از سوی رگولاتوری است و باید برای اجرای درست مصوبات ارتباط خوبی با این نهاد و FCP ها وجود داشته باشد تا توجیه و تفسیر دقیقی از مصوبات حاصل شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست راهکار های هم افزایی فعالان حوزه خدمات ثابت از طریق شرکت مخابرات ایران در اسفند 1399 بیان نمود: این همایش با حضور شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت (FCP ها) در فضایی صمیمی و علمی، راهکار های تخصصی این حوزه را مورد بررسی قرار گرفت و بهترین روش همکاری را برای رقم زدن شرایط برد- برد در عرصه گسترده ارتباطات ثابت مورد مفاهمه قرار دادند.

وی تلاش برای منطقی کردن تعرفه ها و تعامل بیشتر با FCP ها را از جمله فعالیت های این معاونت در سال نو نام کرد و گفت: با توجه به اینکه شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت عموما از بستر های مخابراتی برای ارائه خدمات استفاده می کنند، همکاری و تعامل با این شرکت ها برای ارائه خدمات به مردم ضروری است.

صابری وند با تاکید بر تجزیه و تحلیل دقیق مصوبات رگولاتوری در معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران اضافه کرد:در بررسی مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نقاط تهدید، فرصت، قوت و ضعف تعیین می شود که با تجریه و تحلیل آن ها و بررسی از طریق حوزه های مربوطه، حسن استفاده از آن ها صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه رگولاتوری مواردی که با پروانه مخابرات مغایرت داشته باشد به صورت جرایم تعیین می کند گفت: معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران با همکاری منطقه ها مخابراتی مستندات لزم برای توجیه و تفسیر ارائه می کند تا جرایم به حداقل کاهش پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعامل شرکت مخابرات و FCP ها با هدف توسعه خدمات مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل شرکت مخابرات و FCP ها با هدف توسعه خدمات مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید