جزئیات حمایت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت از طرح های فناورانه

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، مدیر صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت گفت: 25 طرح فناورانه با ارزشی بالغ بر 12 میلیارد تومان در این دانشگاه اجرایی شده است.

جزئیات حمایت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت از طرح های فناورانه

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ساعت ورزشی، سعید شوال پور در رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه اینترنت اشیاء، دانشگاه علم و صنعت را یک دانشگاه جامع در حوزه فنی و مهندسی دانست که در حوزه های مختلف کامپیوتر، IT، ICT، مهندسی نفت و فناوری های سیستمی و اقتصادی دستاورد های زیادی را عرضه نموده است.

وی با بیان اینکه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شتابدهنده هایی در حوزه های آب و انرژی، تجهیزات پزشکی و IT و ICT در این دانشگاه راه اندازی شده است، خاطر نشان کرد: با راه اندازی دو مرکز نوآوری، بستر جدیدی برای یاری به ارتقای اکوسیستم دانشگاه ایجاد شده است.

شوال پور با اشاره به شناسایی 30 طرح سرمایه پذیر طی دو جشنواره در سال های 99 و 1400، یادآور شد: تا به امروز 3 میلیارد تومان وارد این اکوسیستم نموده ایم و بر اساس برآورد های اجرا شده 25 طرح فناورانه اجرا شده در این دانشگاه دارای ارزشی بالغ بر 12 میلیارد تومان هستند.

مدیر صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت افزود: از تعداد 25 طرح فناورانه، دو تیم توانستند از منابع اقتصادی جمعی در حدود 5 میلیارد تومان بهره مند شوند و یک طرح دیگر پیروز به عقد قرارداد با صنعت آب با حجم 15 میلیارد تومان شده است و این پیروزیت ها به علت اهرمی کردن منابع بوده است.

شوال پور با اشاره به طرح های هم سرمایه گذاری این صندوق، شرح داد: در سه طرح به وسیله هم سرمایه گذاری، سرمایه اولیه را به یکی از شرکت ها تزریق کردیم.

وی جمع سرمایه گذاری خطرپذیر این صندوق را 65 تا 70 میلیارد تومان مطرح نمود و گفت: یکی از حوزه های پیروزی که مورد حمایت این صندوق قرار گرفته است، در تجهیزات پزشکی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات حمایت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت از طرح های فناورانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات حمایت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت از طرح های فناورانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید