حاشیه سازی کاپیتان تیم ملی با درخواست شیشلیک

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، روز گذشته محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال یک استوری جنحالی در اینستاگرام منتشر کرد که حواشی زیادی ایجاد کرد.

حاشیه سازی کاپیتان تیم ملی با درخواست شیشلیک

موسوی نارضایتی خود را از هتل محل اقامت شان در ارومیه نشان داد. حال به نظر می رسد تنها بحث هتل مطرح نبوده و در همین زمینه با میلاد تقوی، دبیرکل فدراسیون والیبال صحبت کردیم. به نظر می رسد اختلاف بر سر منوی غذایی این اردو و رد درخواست سفارش برخی غذا ها مثل شیشلیک اختلافاتی را به وجود آورده است. البته در شرایط کنونی تمرکز روی مسابقات قهرمانی آسیا مهم تر از هر چیز دیگری است؛ رقابت هایی که قهرمانی در آن برای والیبال ایران از نان شب واجب تر است و با کنار گذاشتن حواشی فقط و فقط باید به این تورنمنت فکر کنیم.

در همین ارتباط مصاحبه دبیر کل فدراسیون والیبال با ورزش سه را می خوانید:

ارومیه میزبان خوبی است

از آنجایی که طرفداران خوب والیبال می دانند، بچه های ما از روز شنبه راهی ارومیه شدند و واقعا ارومیه جزو شهر هایی است که همواره میزبان بسیار خوبی برای مسابقات و اردو ها بوده چراکه مردمش به خوبی والیبال را می فهمند و برای والیبال احترام قائلند. در دو روز گذشته هم گزارشی در خصوص شرایط اقامتی یا خورد و خوراک بچه ها نداشتیم. آقای کارخانه به عنوان سرپرست موضوعی را مطرح کردند که آقای داورزنی شخصا از محل اردو بازدید نمایند. در اردوی الان، هتل محل اقامت بچه ها جزو هتل های نسبتا خوب شهر ارومیه هست. البته هتل های بهتری هم وجود دارد، اما به علت مشغول بودن هتل ها امکان جابجایی وجود نداشت.

همواره برترین امکانات در اختیار تیم ملی بوده است

باید خیلی کلان تر به مسئله اردوی تیم های ملی مان دقت کنیم، در سالی که گذشت، هر ماه بیش از پنج میلیارد تومان برای اردو ها هزینه شد. تا الان بیش از 12 میلیارد تومان فقط هزینه بلیت تیم های ملی بزرگسالان شده است. این نشان می دهد در این شرایط سخت مالی فدراسیون والیبال تمام توانش را گذاشته و منطقی است که جایی ایراداتی وجود داشته باشد. البته وظیفه فدراسیون هست که این کار ها را انجام دهد و والیبال با حضور آقای داورزنی همواره امکانات در حد توانش را به برترین نحو در اختیار تیم ملی گذاشته است.

داورزنی شخصا از اردو بازدید می نماید

آقای داورزنی از نزدیک از اردو بازدید می نماید و اگر مثل دو روز اول مسئله ای وجود نداشته باشد، از این مسئله عبور می کنیم و اگر واقعا مسئله ای باشد به دقت رسیدگی خواهد شد. منطقی است که کاپیتان تیم نگرانی داشته باشد، اما منطقی تر این است که از مجاری قانونی مسائل را رسیدگی کند.

نگرانی های موسوی قابل درک است

آقای موسوی جزو بازیکنان باتجربه ما هست و نگرانی هایش، نگرانی هایی است که برای تیم وجود دارد، ولی فدراسیون والیبال با گذشت پنج ماه از امسال میلیارد ها تومان هزینه نموده که بچه های تیم ملی در آسایش و آرامش باشند و اگر موضوعی رسما گزارش می شد خود را موظف به پیگیری می دانستیم همانطور که الان هم فارغ از جنبه هایی که از نظر عموم وجود دارد، به زودی مسائل را پیگیری می کنیم.

ماجرای درخواست شیشلیک و مخالفت با آن!

ما یک منوی غذایی داریم که براساس سال ها تجربه مربیان و پزشکان تیم های ما، معایبش کم شده و منطقی است که بر اساس نظر پزشکی باید این تغذیه انجام بگردد. در خصوص این بحث هایی که از گوشه و کنار مبنی بر درخواست چند وعده از برخی غذا ها مثل شیشلیک مطرح شده بود، باید بگویم منطقی است که ما طبق چارچوب های پزشکی و سلامتی بچه ها و کالری مورد احتیاج منوی غذایی را معین کنیم و اینکه چه کسی چه غذایی را دوست دارد بحث دیگری است. تا امروز به این قضیه پایبند بوده ایم و تحت تاثیر پیشنهادات افراد مختلف، بدون در نظر گرفتن اصول تغذیه و پزشکی قرار نخواهیم گرفت.

نباید به اعتبار والیبال مان خدشه وارد کنیم

فدراسیون والیبال همواره طی این 10 سال بیش از حد توانش سعی نموده برای تیم ملی ملی اش به ویژه تیم بزرگسالان برترین امکانات و شرایط را فراهم کند. ما یک خانواده هستیم و مطمئنا نقص هایی هم وجود داشته، ولی همواره سعی کردیم مسائل را در داخل خانواده رفع کنیم. در سال های قبل هم خیلی مسائل دیگری در کشور های خارجی و اردو ها داشتیم، ولی همواره بازیکنان و کادر فنی می دانند که فدراسیون کوشش خود را می نماید تا تیم در برترین شرایط ممکن وارد مسابقات گردد. چرا که والیبال ایران در جهان اعتباری دارد و نباید کاری کنیم که این اعتبار خدشه دار گردد. جلوی کشور های خارجی صورت خوشی ندارد. به هر حال در حال حاضر در شرایط مالی کنونی مطمئن باشید فدراسیون والیبال با تمام توانش برترین شرایط را برای تیم ملی فراهم می نماید.

تقبل کردن هزینه 11 میلیاردی برای بلیت های بیزینس بازیکنان برای بازی های آسیایی و انتخابی المپیک گواه محکمی بر این ادعاست.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "حاشیه سازی کاپیتان تیم ملی با درخواست شیشلیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه سازی کاپیتان تیم ملی با درخواست شیشلیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید