حرف های بچگانه با خدا در کتاب قول می دهم منتشر شد

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی ، این اثر به نویسندگی علی باباجانی با زبان ساده و صمیمی شامل نجواهای بچگانه و قول هایی است که بچه ها در برخورد با وقایع مختلف زندگی به خود، خانواده و به خدا می دهند و به کودک یاری کند تا در زندگی روز مره ارتباط صمیمانه ای با خداوند برقرار کند و ارزش زندگی را در یابد.

حرف های بچگانه با خدا در کتاب قول می دهم منتشر شد

کودک در این اثر با خوانش داستان های کوچک روز معلم، شوت محکم، دیر، نمره من، خوش بین، حسود و کارنامه با نحوه شکرگذاری از خدا بابت نعمت های خوب همانند معلم خوب، کنترل خشم، راستگویی آشنا می گردد و برای رسیدن به رفتارهای پسندیده همانند بهتر درس خواندن، دوری کردن از حسادت و رهایی از بدبینی کوشش می نماید و به خدا قول می دهد.

این اثر از مجموعه مجموعه هفت جلدی نیایش های بچگانه از انتشارات به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) است که کتاب های دلم یک جور است، برای دوستم، خدایا خوشحالم، قبل از آفتاب، او خیلی مهربان است و پری کوچولو از دیگر کتاب های این مجموعه با درونمایه های دینی است که جنبه هایی از نیایش بچگانه را دربر می گیرد.

کتاب قول می دهم در قطع رحلی و شمارگان دو هزار نسخه همراه با تصویرگری گلنار ثروتیان منتشر شده و در دسترس بچه ها ایران زمین قرار گرفته است. علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به فروشگاه های کتاب به نشر در مشهد و سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com مراجعه نمایند. یا پیغام درخواست کتاب را به شماره 09027652008 پیغامک نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "حرف های بچگانه با خدا در کتاب قول می دهم منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های بچگانه با خدا در کتاب قول می دهم منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید