دراین جزیره مارهای زنگی به شما خوشامد می گویند!

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، خبرنگاران: پاییز فصل سفر به جزایر جنوبی ایران است . جزایری بکر و دست نخورده که سفر به آنها بر آب های نیلگون خلیج فارس روح و جانتان را جلا خواهد داد. از ما می شنوید به جزیره مارو بروید!

دراین جزیره مارهای زنگی به شما خوشامد می گویند!

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی ، جزیره مارو هرمزگان جزیره ای مرجانی است که در نزدیکی ابوموسی و در دل خلیج فیروزه ای فارس می درخشد . جزیره ای خالی از سکنه برای یک سفر کوتاه برترین گزینه است. نام اصلی جزیره مارو شیدرو است.

علت نامگذاری جزیره مارو

حتما کنجکاوید بدانید که چرا به این جزیره، مارو می گویند .در واقع بومیان منطقه نام آن را مارو گذاشته اندبه این علت که مار های زنگی زیادی در این جزیره زندگی می نمایند. این مار های زنگی در زیر شن ها خودشان را مخفی می نمایند و زیاد علاقه ای به رویایی با گردشگران ندارند.

به دیدن دعوتید!

یکی از جاذبه های این جزیره، گونه های مختلف جانوری و پرندگانی است که در آنجا زندگی می نمایند و شما از دیدنشان سیر نمی شوید؛ لاک پشت هایی که این مکان را محل زندگی خود می دانند، و مار های زنگی که پادشاهان خاموش این جزیره مرجانی هستند.

تجربه سفر به بکرترین نقطه خلیج فارس

اگر روحیه ماجراجویی و طبیعتگردی ندارید بهتر است قید سفر به مارو را بزنید چون در این جزیره خبری از امکانات اقامتی نیست.

داخل جزیره هیچ گونه امکانات رفاهی، خدماتی و یا اقامتی وجود ندارد. به همین علت شما باید سفر خود را طوری برنامه ریزی کنید که از طلوع تا غروب آفتاب جزیره گردی کنید و حسابی لذت ببرید.

در جزیره مارو چه بخوریم؟

برای خوراک هم دو راه پیش پایتان است یا ماهی بخورید که جزیره گردی تان کامل گردد اگر هم اهل ماهی خوردن نیستید بهتر است کنسرو و غذاهای آماده همراه خود داشته باشید.ماهی گیران زیادی در اطراف جزیره مارو هرمزگان مشغول صید هستند که می توانید با قیمت مناسب ماهی بخریدو ماهی را بر روی آتش کباب کنیدو عمر دارید طعم آن را زیر دندان داشته باشید.

چطور به جزیره مارو برویم؟

معمولا کسانی که قصد بازدید از جزیره مارو را دارند، به بندر مقام می روند. از آنجا اکثرا قایق موتوری برای رفتن به جزیره لاوان وجود دارد. شما می توانید همراه مسافران دیگر به جزیره لاوان بروید. در لاوان می توانید از قایق ران خواهش کنید با کمی هزینه اضافی، شما را به جزیره ببرد.

منبع: توریسم آنلاین

به "دراین جزیره مارهای زنگی به شما خوشامد می گویند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دراین جزیره مارهای زنگی به شما خوشامد می گویند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید