رافائل گروسی: ایران هنوز سلاح هسته ای نساخته است ، برای جلوگیری باید کوشش مان را دوبرابر کنیم!

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، ادعای کوشش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته ای درحالی تکرار می گردد که مقامات ایران بارها تاکید نموده اند فراوری و به کارگیری تسلیحات هسته ای، جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد.

رافائل گروسی: ایران هنوز سلاح هسته ای نساخته است ، برای جلوگیری باید کوشش مان را دوبرابر کنیم!

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی به نقل از سی ان ان، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه با طرح ادعای اینکه تهران تا به امروز مواد لازم را برای ساخت چندین سلاح هسته ای انباشته است مطرح کرد که کوشش ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای باید بار دیگر شروع گردد.

گروسی در ادامه مطرح کرد که ایران تا به امروز سلاح هسته ای نساخته است و غرب باید کوشش های خود برای ممانعت از ساخت سلاح هسته ای به وسیله ایران را دوبرابر کند.

وی گفت: از اورانیوم غنی سازی شده با خلوص 90 درصد می توان برای ساخت سلاح استفاده کرد. ایران 70 کیلوگرم اورانیوم غنی سازی شده با خلوص 60 درصد و 100 کیلوگرم اورانیوم غنی سازی شده با خلوص 20 درصد در اختیار دارد.

ادعای کوشش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته ای درحالی تکرار می گردد که مقامات ایران بارها تاکید نموده اند فراوری و به کارگیری تسلیحات هسته ای، جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "رافائل گروسی: ایران هنوز سلاح هسته ای نساخته است ، برای جلوگیری باید کوشش مان را دوبرابر کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رافائل گروسی: ایران هنوز سلاح هسته ای نساخته است ، برای جلوگیری باید کوشش مان را دوبرابر کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید