سی ان ان: ترامپ بیش از یک سال از دوران ریاست جمهوری را در املاکش سپری نموده است

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، ترامپ روز یکشنبه و در بحبوحه اوج گیری مجدد کرونا در آمریکا، برای سیصد وشصت وششمین بار به یکی از املاک خصوصی خود در آمریکا رفت تا تعطیلات آخر هفته را در زمین گلف خود در ایالت ویرجینیا سپری کند.

سی ان ان: ترامپ بیش از یک سال از دوران ریاست جمهوری را در املاکش سپری نموده است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ساعت ورزشی، خبرنگار شبکه خبری سی ان ان گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه به زمین بازی گلف خود در ایالت ویرجینا سفر کرد.

وی که در پیامی توئیتری این مطلب را عنوان می کرد، نوشت این سیصد و شصت و ششمین بار در دوران ریاست جمهوری ترامپ است که وی به یکی از املاک خصوصی خود می رود که در این بین دویست و هفتاد و چهار بار آن سفر به یکی از زمین های گلف خود بوده است.

این خبرنگار در ادامه اضافه نمود: این بدان معناست که ترامپ بیش از یک سال از دوران ریاست جمهوری خود تا کنون را در یکی از املاک خصوصی سپری نموده است.

سفر وی به زمین گلف در ویرجینیا در حالی صورت می گیرد که شیوع ویروس کرونا در آمریکا بار دیگر اوج گرفته است.

همزمان با هشدارهای مکرر مسئولان درمانی مختلف در آمریکا درباره افزایش سریع شمار مبتلایان به ویروس کووید19 در این کشور، شمار ابتلای روزانه در ایالات متحده همچنان رو به افزایش است.

برآوردهای وبگاه آماری وُرلداُمتر نشان می دهد طی بیست وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع، 45182 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 254 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 2،935،770 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 132،318 تن افزایش یافت.

شبکه خبری سی ان ان امروز نیز در گزارشی اطلاع داد آمریکا که مدت ها خود را چراغ امید کشورهای دنیا می دانست اما شرایط امروز این کشور بسیار تاریک به نظر می رسد و این کشور در حال حاضر به کشور پیشرو در دنیا در عرصه ابتلا و مرگ به دلیل کرونا است. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "سی ان ان: ترامپ بیش از یک سال از دوران ریاست جمهوری را در املاکش سپری نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: ترامپ بیش از یک سال از دوران ریاست جمهوری را در املاکش سپری نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید