فالکائو: لیگ برتر بهترین لیگ جهان است، می توانم هر هفته خودم را به چالش بکشم

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، خبرنگاران: مهاجم فصل پیش موناکو لیگ جزیره را بهترین لیگ جهان می داند و به دنبال این است تا در انگلیس خودش را مقابل بهترین فوتبالیست ها به چالش بکشد.

فالکائو: لیگ برتر بهترین لیگ جهان است، می توانم هر هفته خودم را به چالش بکشم

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، رادامل فالکائو که در آخرین روز جابجایی تابستانی 2014 در ازای 12 میلیون یورو یک سال به طور قرضی با قابلیت خرید در فصل آینده از موناکو به منچستریونایتد پیوست در گفت وگو با مجله انگلیسی Four Four Two گفت: هدف من در فوتبال گلزنی و کسب عناوین قهرمانی است. این فصل هم به دنبال رسیدن به عنوان قهرمانی با شیاطین سرخ هستم. برایم خیلی مهم است که به منچستریونایتد کمک کنم و در کنارش برای تیم ملی کلمبیا در رقابت های کوپا آمریکا و جام جهانی 2018 مثمرثمر باشم.

وی اضافه نمود: لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ جهان است و بهترین بازیکنان جهان هم در آن حضور دارند پس می توان هر هفته با بازی مقابل بهترین ها خود را به چالش کشید. برای بازیکنی مثل من پیشرفت کردن، گل زدن و کسب عناوین قهرمانی خیلی اهمیت دارد. حضور در اولدترافورد فرصت فوق العاده ای برای رسیدن به این اهدافم است.

مهاجم 28 ساله سرخپوشان منچستر با تمجید از سرمربی این تیم گفت: در جام جهانی 2014 دیدیم که لوئیز فن خال یکی از بهترین مربیان جهان است. به نظرم او از آن دست مربیانی است که بازیکنانش را درک می کند و بهترین عملکرد را از بازیکنانش می گیرد.

رادامل فالکائو ممکن است یکشنبه در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس در دیدار منچستریونایتد مقابل کوئینز پارک رنجرز در اولدترافورد به میدان برود.

منبع: تسنیم

به "فالکائو: لیگ برتر بهترین لیگ جهان است، می توانم هر هفته خودم را به چالش بکشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فالکائو: لیگ برتر بهترین لیگ جهان است، می توانم هر هفته خودم را به چالش بکشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید