لاوروف: اتحادیه اروپا روشی اشتباه در پیش گرفته است

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی به نقل از تاس، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با اعضای انجمن مشاغل اروپایی در روسیه، اظهار داشت که مسکو با اقدامات محدود کننده حمایتی اتحادیه اروپا در رابطه با دیگر کشورها مخالف است.

لاوروف: اتحادیه اروپا روشی اشتباه در پیش گرفته است

لاوروف در این باره گفت: آنها [اتحادیه اروپا] هر چه بیشتر و بیشتر از اقدامات محدود نماینده استفاده می نمایند. ما می شنویم و هیچ کس هم آن را پنهان نمی نماید که ابزارهای حمایتی جدیدی در حال آماده شدن است. ما متقاعد شده ایم که این روش اشتباه است.

وی ادامه داد: ما باید به طور مشترک در پی نقاط رشدی باشیم که به اقتصاد ما یاری می نماید تا پس از کرونا به توسعه پایدار بازگردیم. ما با در نظر گرفتن نیازهای واقعی ناشی از وظایف توسعه اجتماعی و مالی روسیه و البته وظایف توسعه بیشتر کشورهای اروپایی که مشاغل آنها در این جلسه نمایندگی می گردد، هوادار همکاری عملی هستیم.

وی بعلاوه تاکید نمود که رکود مالی ناشی از همه گیری کرونا باید به کوشش های مشترک در حل مسائل یاری کند.

لاوروف اضافه نمود که اما برعکس، بعضی از سیاستمداران از این دوره برای سخت گیری رویکردهای اتحادیه اروپا در روابط با کشورهای ثالث هم در تجارت، هم در اقتصاد و هم در زمینه های مختلف استفاده می نمایند.

وی در خاتمه یادآور شد: البته پیشرفت هایی وجود دارد که همه ما می خواهیم حفظ کنیم. برای انجام این کار نه تنها حفظ ارتباطات و جستجوی پروژه های مشترک، بلکه جلوگیری از ایجاد موانع اضافی، جلوگیری از سیاسی شدن روابط تجاری و سرمایه گذاری و اجتناب از به کارگیری روش های رقابت ناعادلانه هم مهم است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لاوروف: اتحادیه اروپا روشی اشتباه در پیش گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: اتحادیه اروپا روشی اشتباه در پیش گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید