مراکز خرید کازان ، روسیه

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، مراکز خرید کازان ، روسیه

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره مراکز خرید کازان ، روسیه ، سخن خواهیم گفت.

مراکز خرید کازان ، روسیه

کازان یا قازان یا غازان ، مرکز جمهوری تاتارستان در فدراسیون روسیه است که براساس سرشماری 2010 روسیه با 1٬143٬535 نفر جمعیت، هشتمین شهر پرجمعیت و یکی از مهم ترین شهرهای روسیه به شمار می رود.

کازان یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است. این شهر به علت اینکه از نظر تجاری و مالی اهمیت زیادی دارد و جزو پرجمعیت ترین شهرهای روسیه است، از نظر مراکز خرید، رونق دارد. در کازان می توانید تعداد زیادی مرکز خرید بزرگ و دپارتمان استور پیدا کنید که در آنها برترین محصولات داخلی و خارجی از برترین برندها عرضه می گردد.

مراکز خرید کازان ، روسیه

مرکز خرید مگا

این مرکز خرید مثل بسیاری از مراکز خرید بزرگ جهان، علاوه بر فروشگاه های معتبر از برندهای مشهور، جاذبه های سرگرمیی و رستوران هم دارد. یک محوطه مخصوص بازی بچه ها در این مجموعه قرار گرفته است که آن را به مکانی مناسب برای یک گشت و گذار خانوادگی تبدیل می نماید. این مرکز خرید، هر روز از 10 صبح تا 10 شب و آخر هفته ها از 10 صبح تا 11 شب فعالیت می نماید. کارت مخصوص مشتری دارد که با استفاده از آن می توانید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

برترین برندهای پوشاک، زیورآلات، لوازم آرایشی، لوازم منزل، وسایل دکوری، پوشاک بچه ها، کیف و کفش و پوشاک آقایان در این مجموعه نمایندگی دارند. نمایندگی ایکیا یکی از محبوب ترین فروشگاه های این مجموعه است. پارکینگ از دیگر امکاناتی است که در این مرکز خرید در نظر گرفته شده است. این مجموعه روز به روز گسترده تر می گردد. کافه ها و رستوران های خوبی دارد که در آنها می توانید برترین غذاهای بومی و بین المللی و اسنک و فست فود را نوش جان کنید. تقریبا هر آنچه که احتیاج داشته باشید در این مجموعه تجاری به راحتی و با برترین کیفیت، پیدا می گردد.

مرکز خرید کلتسو (Koltso)

این مرکز تجاری یکی از مراکز خرید کازان است که نباید آن را از دست بدهید. در واقع اگر وقت کمی برای گشت و گذار در مراکز خرید دارید حتما این مرکز خرید را در لیست خود قرار دهید. این مجموعه تجاری هرروز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. یک حلقه طلایی گردان و بسیار بزرگ در نمای ورودی این مرکز دیده می گردد. فروشگاه های متعددی از برترین برندهای باکیفیت و تعداد زیادی رستوران و کافه در این مجموعه در کنار هم قرار گرفته اند که جوابگوی بیشتر احتیاجهای خریداران هستند. یک سوپرمارکت بزرگ در این مجموعه، میزبان خریدارانی است که می خواهند برترین مواد غذایی، اسنک و انواع پای را خریداری نمایند. از دیگر امکانات این مرکز تجاری می توان به بانک، خشک شویی و داروخانه اشاره نمود.

هر آنچه که فکر کنید از لوازم خانگی وسایل آشپزخانه گرفته تا سوغات و هدیه، آب نبات و شکلات، پوشاک بانوان، آقایان و بچه ها، ساعت و زیورآلات، لوازم آرایشی، کیف و کفش و… در این مجموعه عرضه شده است. هم برندهای مشهور بین المللی و هم برندهای مشهور و باکیفیت روسی در این مرکز، نمایندگی دارند. سالن بیلیارد، سینمای، فودکورت، سالن های زیبایی، محوطه بازی بچه ها، جشنواره های خرید، قرعه کشی و جوایز متعدد از دیگر دلایل جذابیت این مرکز خرید برای اهالی شهر و گردشگران است. با استفاده از ایستگاه متروی Ploshchad Tukaya به راحتی می توانید به این مجموعه دسترسی داشته باشید.

مجموعه تجاری و سرگرمیی کورستون کازان (Korston)

این مجموعه متشکل از مرکز تجاری، مرکز سرگرمیی و هتل است. مجموعه ای کامل که همه احتیاجهای شما را در سفر به کازان برآورده می نماید و همه امکانات رفاهی و سرگرمیی را در کنار هم گردآوری نموده است. این مرکز، اولین مجموعه سرگرمیی و تجاری و هتل در این منطقه است. در مرکز منطقه تجاری کازان قرار گرفته است و در تقاطع سه خیابان بزرگ شهر واقع شده است. از این بابت، برترین مجموعه تجاری شهر از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی است.

رستوران های عالی، کافه های بی نظیر، اتاق کنفرانس، مرکز تجاری مدرن، اتاق دیدار، تالارهای پذیرایی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی، این مجموعه را به یکی از برترین مراکز تجاری شهر به خصوص برای سفرهای کاری تبدیل نموده است. دپارتمان استور و فودکورت، از دیگر امکاناتی است که اخیرا اضافه شده است. از دیگر امکانات آن می توان به رستوران های زنجیره ای، فست فود، کافه، مجموعه سینمایی، بیلیارد روسی و آمریکایی، پارک مخصوص سرگرمی بچه ها و… اشاره نمود.

مرکز خرید Mall Tandem

این مجموعه تجاری برترین گزینه برای استراحت و سرگرمی و خرید در کازان است و با طراحی مدرن، فضایی آرام و تمیز و دارای تهویه مطبوع، پارکینگ رایگان برای 1300 ماشین و سایر امکانات، می توانید با خیال راحت به این مرکز سر بزنید و چند ساعتی را بی دغدغه سپری کنید.

در این مرکز تجاری سه طبقه، بیش از 100 فروشگاه وجود دارد که اجناس شیک و باکیفیت از برترین و مشهورترین برندها را عرضه می نمایند. هر آنچه که احتیاج داشته باشید از هدیه و سوغات گرفته تا برترین پوشاک بانوان، آقایان، بچه ها، زیورآلات و ساعت، کیف و کفش، لوازم آرایش و … اینجا به راحتی پیدا می گردد.

مرکز تناسب اندام و باشگاه ورزشی از امکانات این مرکز است. محوطه مخصوص بازی بچه ها فرصت خوبی است تا همراه با خانواده به این مرکز سر بزنید و در حالی که بچه ها مشغول بازی هستند با خیال راحت خرید کنید. در رستوران ها و کافه ها می توانید برترین غذا و نوشیدنی، اسنک و فست فود را نوش جان کنید. ساعت کار این مرکز هر روز از 10 صبح تا 10 شب است. یک هایپرمارکت بزرگ دارد که از ساعت 9 صبح تا 12 شب فعال است و رستوران ها معمولا از 10 صبح تا 12 شب و روزهای تعطیل از 10 صبح تا یک بامداد باز هستند. مجموعه سینمایی، از 10 صبح تا 3 بامداد، پذیرای بازدیدنمایندگان است.

به وسیله ایستگاه متروی Kozya Sloboda می توانید به راحتی به این مجموعه دسترسی داشته باشید.

مرکز خرید مال پارک هاوس (Mall Park House)

این مجموعه تجاری در سال 2006 افتتاح شده است و هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت می نماید. این مجموعه دو طبقه در تقاطع خیابان های Husaina و Musina و در مرکز یکی از روبه رشدترین منطقه ها شهر قرار گرفته است. بیش از 500 هزار نفر در حوالی این مجموعه تجاری در فاصله ده دقیقه ای از آن زندگی می نمایند. فروشگاه های زنجیره ای متعدد شامل سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، لوازم الکترونیکی و لوازم ورزشی در این مجموعه وجود دارد. غیر از فروشگاه های زنجیره ای، تعداد زیادی فروشگاه مستقل در این مرکز فعالیت می نمایند که برترین محصولات از برندهای مشهور داخلی و خارجی را عرضه می نمایند. این محصولات در زمینه های مختلف مد و پوشاک، ساعت و زیورآلات، لوازم آرایشی و عطر، کیف و کفش، پوشاک آقایان، بانوان و بچه ها و لوازم ورزشی و اسباب بازی عرضه می شوند.

به غیر از فروشگاه، مثل همه مراکز خرید بزرگ، این مجموعه تجاری نیز تعداد زیادی کافه و رستوران، فودکورت و امکانات سرگرمیی دارد. امکانات سرگرمیی این مجموعه عبارت است از تئاتر، بیلیارد، سالن بولینگ، محوطه مخصوص بازی بچه ها، مجموعه سینمایی و…

مرکز خرید یوژنی (Mall Yuzhny)

این مرکز خرید در سال 2004 افتتاح شده است. ساعت کار مجموعه هرروز از ساعت 10 صبح تا 9 شب است. این مجموعه، فقط یک مرکز خرید نیست بلکه آن را می توان یک مجموعه تجاری سرگرمیی نامید. پارکینگ این مرکز ظرفیت 1550 ماشین را دارد. هایپرمارکت های زنجیره ای، لوازم خانگی و وسایل الکترونیکی تنها گوشه ای از فروشگاه های این مرکز است. از امکانات سرگرمیی آن می توان به بخش فان سیتی اشاره نمود. مجموعه سینمایی از دیگر امکانات این مرکز است. برترین برندهای داخلی و خارجی در این مرکز محصولات خود را که شامل پوشاک، زیورآلات، ساعت، کیف و کفش، لوازم آرایشی و… است عرضه می نمایند. این مجموعه، بیش از 100 فروشگاه دارد. در فودکورت این مرکز می توانید غذاهای ارزان، غذاهای آسیایی و برترین فست فودها و اسنک ها را نوش جان کنید.

مجموعه سینمایی دارای 7 سالن سینما است که سه تای آن فیلم های سه بعدی پخش می نمایند. محوطه مخصوص بازی بچه ها، بخش سرگرمیی فان سیتی و امکانات دیگری مثل سالن زیبایی، داروخانه، گل فروشی و شعبه های بانک از دیگر امکانات این مرکز سرگرمیی و تجاری کامل است.

مرکز خرید یوژنی در تقاطع خیابان های Lomzhinskaya و بلوار Pobeda قرار گرفته است که دو خیابان و شاهراه حیاتی شهر هستند.

دپارتمان استور TSUM

این دپارتمان استور را در کازان به راحتی می توانید پیدا کنید؛ درست در کنار بنایی عجیب به شکل هرم قرار گرفته است. این دپارتمان استور هر روز از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است. به وسیله ایستگاه متروی Kremlevskaya می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. هر آنچه که فکر کنید در این فروشگاه بزرگ به راحتی پیدا می گردد؛ پوشاک بانوان و آقایان، کیف و کفش، پوشاک و مد بچه ها، عینک و اکسسوری، لوازم آرایش، زیورآلات، لوازم دکوری منزل، سوغات و هدیه، لوازم ورزشی، اسباب بازی، لوازم الکترونیکی، عطر و حتی مواد غذایی. رستوران و کافه های این مجموعه برترین غذاها و دسرها را سرو می نمایند.

مجموعه خرید GUM

این دپارتمان استور قدیمی، به جای ارائه محصولات برندهای معتبر و لوکس، بر مایحتاج زندگی روزمره اهالی و ارائه محصولات با قیمت ارزان، تمرکز دارد. این مجموعه تجاری چهار طبقه به راحتی به وسیله ایستگاه متروی Ploshchad Tukaya قابل دسترسی است.

مجموعه تجاری سووار پلازا (Suvar Plaza)

این مجموعه تجاری شامل تعدادی هایپرمارکت، رستوران و کافه، فروشگاه های متعدد و انواع امکانات سرگرمیی است. مجموعه سینمایی با پنج پرده و ظرفیت 1200 صندلی، 3 رستوران، تعدادی کافی شاپ و 9 کافه در فود کورت، مرکز تناسب اندام، سالن زیبایی، خشکشویی و آژانس گردشگری از امکاناتی است که در کنار فروشگاه های این مرکز، جوابگوی احتیاج اهالی شهر و گردشگران است.

در فروشگاه های این مجموعه، برترین محصولات از برندهای معتبر داخلی و خارجی عرضه می گردد. این محصولات عبارت است از پوشاک آقایان، بانوان و بچه ها، اکسسوری و ساعت، زیورآلات و لوازم آرایش، کیف و کفش و… از ساعت 10 صبح تا 10 شب می توانید در این مجموعه تجاری خرید کنید و از امکانات رفاهی آن بهره ببرید.

منبع: تاپ تراول

به "مراکز خرید کازان ، روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید کازان ، روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید