مهری: حذف از آسیا انگیزه ما را از بین می برد

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، هافبک استقلال پس از پیروزی دو بر صفر استقلال تهران مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: خداراشکر پیروز شدیم سه امتیاز دیگری را کسب کنیم. بازی خوبی داشتیم و امیدواریم که همین روند ادامه داشته باشد.

مهری: حذف از آسیا انگیزه ما را از بین می برد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت ورزشی، سعید مهری درباره حذف استقلال از آسیا به علت بدهی به استراماچونی گفت: هیچ اطلاعی از این موضوع نداشتیم چرا که اتفاقات در سکوت رسانه ای رخ داد. واقعا این داستان انگیزه بازیکنان را می کشد. این که در آسیا نیستیم واقعا خوب نیست. واقعآ ناراحت هستیم.

او گفت: کل مجموعه زحمت می کشد و یک هدفی دارد. حضور در جام باشگاه آسیا و قهرمانی لیگ هدف استقلال بود. این اتفاقات باعث ناراحتی بازیکنان تیم استقلال می گردد. هر بازیکنی که اول فصل قرارداد می بندد روی مبلغ آن قرارداد حساب باز می نماید.

این بازیکن ادامه داد: از اول فصل یک سری آپشن داشتیم که این آپشن ها مسکن هم شامل می شد. آپشن ها را که دریافت کردیم به پای قراردادمان نوشتند. یک ماه و نیم است که با اسنپ جابه جا می شوم. حتی بعد از تمرین بعضی از بچه ها من را می رسانند. برای بدهی مجبور شدم ماشینم را بفروشم. حق مسکن گرفتم و با آن یک خانه در اول فصل خریدم، اما الان هم خانه را عوض کردم چرا که به پول پیش خانه نیاز داشتم تا چکم را پاس کنم. این موضوعات ما را اذیت می نماید و تحت فشار قرار می دهد. استقلال فوتبال خوبی ارائه می دهد و امیدوارم که همه مسائل حل گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهری: حذف از آسیا انگیزه ما را از بین می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهری: حذف از آسیا انگیزه ما را از بین می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید