ناکامی4 فرنگی کار ایران از صعود به فینال قهرمانی دنیا

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، نمایندگان ایران در 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی دنیا از رسیدن به فینال بازماندند.

ناکامی4 فرنگی کار ایران از صعود به فینال قهرمانی دنیا

به گزارش ایسنا، در سرانجام دور مقدماتی رقابت های 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2021 در اسلو مرکز نروژ، محمدرضا مختاری در 72 و پژمان پشتان در وزن 82 کیلوگرم با شکست مقابل رقبایشان در مرحله نیمه نهایی از رسیدن به فینال بازماندند، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم راهی گروه بازنده ها شد و سجاد عباس پور در وزن 55 کیلوگرم هم حذف شد تا فرنگی کاران ایران در 4 وزن نخست با نمایشی ضعیف نتوانند راهی فینال شوند.

پژمان پشتام آخرین نماینده ایران در 4 وزن نخست بود که در ملاقات نیمه نهایی وزن وزن 82 کیلوگرم برابر برهان آکبوداک از ترکیه به روی تشک رفت و در سرانجام با نتیجه 5 بر 2 بازنده شد و از رسیدن به فینال بازماند.

پشتام پیش از این در دور نخست مقابل سینگ هارپرت از هند 4 بر 3 به رجحان رسید. وی سپس با 7 بر 2 مقابل طارق عبدالسلام از بلغارستان را برد و در سومین مبارزه هم مقابل رادزیک کولیو از بلاروس 3 بر یک به رجحان رسید و راهی نیمه نهایی شد.

بعلاوه در وزن 77 کیلوگرم، محمد علی گرایی دارنده 2 مدال برنز دنیا که در رقابت های ظهر امروز (پنج شنبه) در یک چهارم نهایی مقابل رومن ولاسوف دارنده 4 طلای دنیا و المپیک از روسیه با نتیجه سنگین 10 بر یک بازنده شده بود، با توجه به فینالیست شدن ولاسوف، گرایی به گروه بازنده ها رفت تا ظهر فردا(آدینه) برای رسیدن به ملاقات رده بندی و کسب مدال برنز کوشش کند.

گرایی در دور نخست مقابل آیک مناتسکانیان از بلغارستان با نتیجه 6 بر یک به رجحان رسید و راهی هشتم نهایی شد. وی در دومین مبارزه هم مقابل جلا بولکوادزه دارنده مدال طلای زیر 23 سال دنیا از گرجستان با نتیجه 6 بر یک به رجحان رسید اما در سومین مبارزه مقابل رومن ولاسوف دارنده 2 طلای دنیا و 2 طلای المپیک در همان تایم نخست با ارائه نمایشی ضعیف با نتیجه 10 بر یک بازنده شد.

در وزن 72 کیلوگرم هم محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف کریستوف بورگر از اتریش رفت و در سرانجام در مدت زمان 3 دقیقه و 17 ثانیه با نتیجه 9 بر صفر به رجحان رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در دومین مبارزه هم برابر لی از کره جنوبی در همان دقیقه نخست با نتیجه قاطع 12 بر 2 به رجحان رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف غنی زاده از آذربایجان رفت و در ادامه درخشش خود در همان تایم نخست با نتیجه قاطع 9 بر یک صاحب رجحان شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل امویان از ارمنستان بازنده شد و راهی ملاقات رده بندی شد تا برای کسب مدال برنز کوشش کند.

بعلاوه سجاد عباس پور در وزن 55 کیلوگرم دیگر نماینده ایران در 4 وزن نخست بود که ظهر امروز در دور نخست مقابل حریفی از آمریکا تن به شکست 10 بر یک داد و با توجه به شکست سنگین کشتی گیر آمریکایی در دور دوم مقابل حریفی از ارمنستان، عباس پور خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت.

رقابت های رده بندی و فینال 4 وزن فوق فردا شب (آدینه) برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "ناکامی4 فرنگی کار ایران از صعود به فینال قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی4 فرنگی کار ایران از صعود به فینال قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید