نگاه ویژه ای به جام حذفی داریم، تاکنون پول نگرفته ایم

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، بهنام سراج در نشست خبری قبل از بازی فردا سه شنبه پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: اسکوچیچ بابت نیامدنش عذرخواهی کرد. کنفرانس خبری با تمرین تیم در تهران تداخل داشت و به همین خاطر نتوانست در نشست شرکت کند.

نگاه ویژه ای به جام حذفی داریم، تاکنون پول نگرفته ایم

مربی نفت آبادان درباره آمادگی تیمش برای ملاقات مقابل سرخپوشان اضافه کرد: جام حذفی برای ما خیلی اهمیت دارد. در رقابت های لیگ به غیر از بازی آخر خوب نتیجه گرفتیم، اما روی بازی فردا حساب ویژه ای باز کردیم. سرمربی تیم تدابیری اندیشیده که بتوانیم فردا برنده از زمین خارج شویم.پرسپولیس را هم به خوبی انالیز کردیم تا بتوانیم موفقیت لازم را در این بازی کسب کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به یکسری مسائل، تمریناتمان با وقفه اجرا شده بود و زیاد تمرین نداشتیم.البته در هفته اخیر به طور منظم کار کردیم. برای بازی فردا فقط کاپیتان خودمان را نداریم. روحیه بازیکنان هم خوب است و هم قسم شدیم که بازی مناسبی را ارائه دهیم.

سراج با اشاره به مسائل اقتصادی باشگاه نفت آبادان گفت: تنها تیمی هستیم که تا به حال دریافتی نداشته است. به هر حال مدیران باشگاه هم کوشش می نمایند که این مشکل رفع گردد.

وی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد درباره احتمال تغییر در کادرفنی ملی پوشان توضیح داد: اگر بخواهیم احساسی عمل کنیم می توانیم مربی تیم ملی را عوض کنیم اما منطقی اش این است که فعلا مربی تیم ملی را در این شرایط عوض نکنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نگاه ویژه ای به جام حذفی داریم، تاکنون پول نگرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه ویژه ای به جام حذفی داریم، تاکنون پول نگرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید