وزیر بهداشت: ویروس شایعه از ویروس کرونا خطرناک تر است

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صفحه اینستاگرام خود از مردم خواست به اخبار کذب و شایعات درباره ویروس کرونا توجه نکنند زیرا به گفته وی، ویروس شایعه می تواند از ویروس کرونا هم خطرناک تر باشد.

وزیر بهداشت: ویروس شایعه از ویروس کرونا خطرناک تر است

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی به نقل از ایرنا دکتر سعید نمکی روز شنبه 12 بهمن در این پست اینستاگرامی نوشت: در نامه ای از دکتر جهانگیری خواستم تا هرگونه تردد بین کشور ایران و چین تا اطلاع ثانوی ممنوع شود. عصر دیروز جلسه ای اضطراری تشکیل شد و با حمایت مستقیم ایشان تمام پروازها رفت و برگشت به چین لغو شد.

تا پاسی از شب با روسای دانشگاه ها در حال تماس و گفت وگو بودم و در هیچ نقطه از کشور خبری از کرونا ویروس نبود.

هرچند ویروس کرونا مرز نمی شناسد، اما تمام مرزهای کشور تحت کنترل و نظارت همکارانم قرار گرفته است و شبانه روز در حال انجام تست های لازم هستند. صبح اول وقت هم از معاونانم خبر گرفتم و خوشبختانه هنوز هم خبری از ورود این ویروس به کشور نیست.

در این بین لازم است یادآوری کنم که نباید به اخبار کذب و شایعات درباره این ویروس توجه کنید. چراکه ویروس شایعه می تواند از کرونا هم خطرناک تر باشد. به شما اطمینان می دهم که هرگونه مورد ابتلا بلافاصله و مستقیم به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

ما برای کنترل این ویروس به همراهی و همکاری همه شما نیازمندیم و باور داریم که این موضوع با اطلاع رسانی صحیح و به موقع و رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه محقق خواهد شد. همواره تن درست و در امان باشید.

  • درباره کوروناویروس جدید چینی چه می دانیم؟

  • اعلام شرایط اضطراری بهداشتی بین المللی درباره شیوع کوروناویروس جدید چینی

  • آماده باش جهانگیری به استانداران و فرمانداران برای پیشگیری از کرونا

منبع: همشهری آنلاین

به "وزیر بهداشت: ویروس شایعه از ویروس کرونا خطرناک تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: ویروس شایعه از ویروس کرونا خطرناک تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید