سرانجام کار نخستین فم تور گردشگری چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین فم تور گردشگری استان که به مدت چهار روز به منظور معرفی جاذبه های گردشگری شروع شده بود، شامگاه سه شنبه به کار خود سرانجام داد.

سرانجام کار نخستین فم تور گردشگری چهارمحال و بختیاری

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، فرجام سمیعی شامگاه سه شنبه 3 تیرماه 1399 در آیین اختتامیه نخستین فم تور این استان تأکید کرد: برای تقویت و تکمیل زیرساخت های حوزه گردشگری استان به همکاری و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی احتیاج است.

او با اشاره به ظرفیت های چهارمحال و بختیاری در حوزه سرمایه گذاری گردشگری اضافه نمود: از تمامی فعالان حوزه رسانه، تبلیغات و اطلاع رسانی درخواست می گردد تا برای شناسایی نقاط ضعف و بیان نقاط قوت گردشگری این استان انتقادهای سازنده داشته باشند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری توضیح داد: تقویت دفاتر خدمات گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی استان نقش اساسی در افزایش جذب مسافران داخلی و خارجی و همچنین رونق گردشگری دارد.

او گفت: توجه به حوزه گردشگری سلامت، کوه نوردی، صخره نوردی، ورزش های هیجانی مانند رفتینگ، زیپ لاین و بامجی جامپینگ از مهمترین برنامه های حوزه معاونت گردشگری و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری است.

سمیعی اضافه نمود: برای برگزاری نخستین فم تور استان، 250 نفر نام نویسی کردند که از این تعداد 20 خبرنگار، عکاس، فیلم ساز، فعالان فضای مجازی و راهنمای گردشگری (تورلیدر) به مدت چهار روز با جاذبه های گردشگری استان آشنا شدند.

در حاشیه این فم تور، کارگاه های آموزشی مرتبط با حوزه های مختلف گردشگری و جذب گردشگر برگزار گردید.

منبع: میراث آریا

به "سرانجام کار نخستین فم تور گردشگری چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کار نخستین فم تور گردشگری چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید