پنجره دوجداره UPVC را از هوم وین بدون واسطه خریداری کنید

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، امروزه حفظ محیط خانه از آلاینده های صوتی و گرد و غبار از اهمیت ویژه ای برای سازندگان برخوردار است. این مساله تا جایی اهمیت دارد که به یک پارامتر کلیدی در علم مهندسی عمران تبدیل شده است. استفاده از پنجره های دوجداره نه تنها به سالم ماندن هوای داخل خانه یاری می نماید، بلکه این امکان را به مالکان می دهد که در فصول گرم یا سرد سال از هدر رفتن انرژی جلوگیری نمایند.

پنجره دوجداره UPVC را از هوم وین بدون واسطه خریداری کنید

در ادامه این متن قصد داریم تا به آنالیز پنجره های دوجداره UPVC هوم وین بپردازیم با ما همراه باشید.

چرا پنجره UPVC دوجداره؟

پنجره UPVC دوجداره به علت استحکام بالا، قیمت مناسب و عایق بودن در برابر گرما و سرما به یک المان مهم در صنعت ساختمان تبدیل شده است. بعلاوه در ساخت پنجره UPVC از پروفیل های مناسب که دارای غلظت بالای مواد تشکیل دهنده (نفت خام و یا گاز طبیعی با حاوی کلر، کربن و هیدروژن) هستند، استفاده می گردد تا استحکام کافی را داشته باشند.

زیبایی پنجره های UPVC

پنجره UPVC دوجداره با توجه به ساختاری که دارد از آن دسته پنجره های مناسب برای هر ساختمانی است و به جرات می توان گفت که دوام آن به نسبت سایر مواد مانند آهن و چوب و… بیشتر است. این پنجره ها شیک و خاص هستند و در کنار مزیت هایی که دارند جلوه خاصی به فضای داخلی و بیرونی خانه می بخشند. بعلاوه سازنده می تواند با توجه به رنگ سنگ نما از روکش لمینت برای تغییر رنگ پنجره استفاده کند.

در ساخت پنجره یو پی وی سی چه مسائلی اهمیت دارد؟

مهم ترین عامل در ساخت درب و پنجره یو پی وی سی پروفیل های به کار رفته در ساخت آن است. ضخامت، مقاومت در برابر گرما و سرما، اندازه خم شوندگی و… از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. معمولا بسیاری از سازندگان بزرگ پیش از کار با شرکت های درب و پنجره، از آن ها آزمایش های تخصصی مقاومت و استاندارد های لازم را می خواهند.

بعلاوه چیزی که برای بسیاری از سازندگان اهمیت دارد، این است که رنگ یو پی وی سی در مقابل تابش نور خورشید دچار زردی نگردد یا در سرما و گرمای شدید پنجره ترک نخورد. به طور کلی آزمایش های زیر روی پروفیل های یو پی وی سی انجام می گردد.

1- تست مقاومت حرارتی تا مثبت 150 درجه سانتی گراد

2- تست مقاومت برودتی تا منفی 40 درجه سانتی گراد

3- تست مقاومتی تغییر رنگ در برابر تابش اشعه فرابنفش

4- کنترل شفافیت رنگ سطوح

5- کنترل مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر

6- کنترل ابعاد هندسی مقطع پروفیل

7- کنترل صافی سطح پروفیل

چرا هوم وین؟

هوم وین به عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع پنجره های UPVC دوجداره با کیفیت بالا در بازار فعالیت دارد بعلاوه تیم دارای سابقه طولانی مدت در زمینه فراوری درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره و آلومینیومی در بازار است و بدون واسطه به صورت مستقیم با فراوری کننده در ارتباط است.

مجموعه هوم وین با مجموعه های بزرگی چون هافمن، وین تک، هابرمن، دل وین، پروفیل آرارات و… همکاری می نماید و با توجه به احتیاج مشتریان خود و متریال مورد احتیاج در پروژه با کیفیت ترین پنجره یو پی وی سی را برای مشتری فراوری و نصب می نماید.

بعلاوه کلیه محصولات هوم وین در صورتی که دچار خرابی یا ایراد ظاهری شوند شامل یک سال گارانتی تعمیر خواهند بود.

نماینده رسمی برند پروفیل هابرمن در ایران

شرکت پروفیل صنعت آرارات که یک شرکت شناخته شده در صنعت فراوری درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره در ایران است که در سال 1392 برای اولین بار پنجره های چند جداره UPVC خود را تحت نام تجاری هابرمن (Hubermann) را به بازار عرضه نمود. مجموعه هوم وین به عنوان نماینده رسمی این شرکت به صورت مستقیم و با قیمت مناسب پنجره های یو پی وی سی با این پروفیل به بازار عرضه می نماید که قیمتی ارزان را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

درباره هوم وین بیشتر بدانید!

شرکت هوم وین با هدف فراوری پنجره های دوجداره عایق و استاندارد آلومینیوم، ترمال بریک و upvc برندهای مختلف با بهره گیری از فناوری های روز جهان، تخصص و تجربه 12 ساله کادر مدیریتی و فراوریی، در سال 1389 فعالیت خود را در شهر شیراز شروع کرده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن منظره شرکت (فراوری درب و پنجره باکیفیت) به اهداف خود در مسیر این منظره دست یابدو شرکت هوم وین در سال 1400 برای توسعه استراتژی های خود به تهران منتقل شد تا خدمات بیشتری به سراسر نقاط ایران ارائه دهد. این مجموعه با هدف افزایش رضایت مشتریان برترین خدمات را به سازندگان ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر روی لیتک WWW.HOMEWIN.IR کلیک کنید.

منبع: فوت و فن

به "پنجره دوجداره UPVC را از هوم وین بدون واسطه خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره دوجداره UPVC را از هوم وین بدون واسطه خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید