پنس خروج کردها از منطقه امن در شمال سوریه را اظهار داشت

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، خبرنگاران آنلاین:معاون رئیس جمهوری آمریکا گفت، نیروهای دموکراتیک سوریه از منطقه امن در سوریه که مورد توافق آمریکا و ترکیه بوده، خارج شده اند.

پنس خروج کردها از منطقه امن در شمال سوریه را اظهار داشت

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ساعات اولیه صبح چهارشنبه اول آبان ضمن اعلام خروج نیروهای کرد سوریه از منطقه امن در شمال سوریه گفت: رایزنی ها با نمودها و ترکیه درخصوص آتش بس دائمی در سوریه در جریان است و امکان تحقق آن وجود دارد.

معاون ترامپ که در موسسه میراث در واشنگتن سخنرانی می کرد گفت: ما امروز پیامی از فرمانده نیروهای یگان های مدافع خلق کرد دریافت کردیم مبنی بر این که نیروهای نظامی به طور کامل از منطقه امنی که ترکیه قصد ایجاد آن در شمال سوریه را دارد، خارج شده اند.

ژنرال مظلوم عبدی، فرمانده نظامی نیروهای دموکراتیک سوریه روز سه شنبه خاطرنشان کرد، به مایک پنس اطلاع داده که تمام نیروهای کرد از منطقه ای در مرزهای سوریه و ترکیه عقب نشینی نموده اند.

کتی والدمن، منشی مطبوعاتی مایک پنس در بیانیه ای اظهار کرد: معاون ترامپ پیامی از مظلوم دریافت کرد که مضمون آن درباره خروج کامل تمام نیروهای دموکراتیک سوریه از منطقه عملیات مربوطه بود.

او افزود: پنس از این اتفاق استقبال نموده و معتقد است نمودها به شروط توافق 17 اکتبر در مورد خروج شبه نظامیان یگان ها مدافع خلق کرد عمل کردند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پنس خروج کردها از منطقه امن در شمال سوریه را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنس خروج کردها از منطقه امن در شمال سوریه را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید