کار قشنگ بازیکنان برزیل برای پله

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، فوق ستاره دنیای فوتبال، این روز ها در بیمارستان به سر می برد. پله که افتخارات و دستاورد های مختلفی را در سال های دور با تیم ملی برزیل کسب نموده، سالهاست که درگیر بیماری است و چند روز پیش نیز شایعاتی در خصوص سلامتی او منتشر شد.

کار قشنگ بازیکنان برزیل برای پله

پله چند روزی است که در بیمارستان آلبرت اینشتین سائوپائولو بستری شده و تحت مراقبت پزشکان واقع شده است. خبری درباره اینکه بدن او به شیمی درمانی واکنش منفی نشان داده، باعث نگرانی جامعه فوتبال و بخصوص برزیلی ها شد که منجر به انتشار یک اطلاعیه در شبکه های اجتماعی به وسیله پله شد.

او در این پست اینستاگرامی اعلام نمود که من قوی هستم، بسیار هیجان زده هستم و طبق معمول به درمان خود ادامه می دهم و با بیان این جملات، طرفداران فوتبال در برزیل را از نگرانی درآورد.

سلسائو نیز در ملاقات خود از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، به مصاف کره جنوبی رفت. شاگردان تیته با نتیجه چهار بر یک از سد نماینده آسیا گذشتند و در سرانجام این ملاقات، نوشته ای را برابر دوربین های عکاسان گرفتند.

در این بنر که روی آن تصویر و نام پله درج شده بود، بازیکنان برای این فوق ستاره برزیل آرزوی سلامتی کردند تا نشان دهند به فکر پله که یکی از بزرگان تاریخ فوتبال است، هستند.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "کار قشنگ بازیکنان برزیل برای پله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار قشنگ بازیکنان برزیل برای پله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید