یکه تازی مازندرانی ها در لیگ برتر والیبال

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، نمایندگان مازندران با پیروزی در هفته نهم لیگ برتر والیبال جایگاه اول و دوم جدول مسابقات را از آن خود کردند.

یکه تازی مازندرانی ها در لیگ برتر والیبال

لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر با پیروزی در هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور جایگاه اول و دوم جدول مسابقات را از آن خود کردند.

لبنیات هراز آمل مقابل نماینده ارومیه به پیروزی نزدیک 3 بر 2 رسید.

در دست اول با نتیجه 25 بر 16 به پیروزی رسید، اما در ادامه این تیم شهرداری ارومیه که توانست در دست دوم و سوم به ترتیب با نتیجه 25 بر 21 و 25 بر 20 نتیجه را به نفع خود رقم بزند.

تعویض های طلایی بهروز عطایی سبب شد در ست چهارم 27 بر 25 پیروز میدان باشند و در ست پنجم و سرانجامی 16 بر 14 میزبان را مغلوب نمایند.

مجتبی میرزا جانپور با 23 و پوریا حسین خانزاده با 22 امتیاز و بعلاوه مبین مظلوم، علی رمضانی و محراب ملکی از بازیکنان شاخص هرازی ها در این بازی بودند.

لبنیات هراز آمل از 9 بازی 9 برد کسب نموده است و با 25 امتیاز صدرنشین لیگ برتر والیبال هستند.

تیم هورسان رامسر هم در هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال، با حساب 3 بر صفر از سد راه یاب ملل مریوان گذشت.

شاگردان رحمان محمدی راد در تیم هورسان در چهارمین بازی خانگی فصل خود در سالن 6 هزار نفری شهدای رشت پیروز به ثبت نتایج 25 بر 17، 27 بر 25 و 25 بر 23 برابر شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه یاب ملل شدند.

در این رقابت حساس، محمد صادقی دریافت نماینده قدرتی و ارزشمند هورسانی ها با کسب 19 امتیاز امتیاز آورترین و برترین بازیکن میدان لقب گرفت.

تیم هورسان در سرانجام این هفته با کسب 6 برد، 3 باخت و 18 امتیاز با توجه به شکست پاس گرگان، پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان 3 پله در جدول رده بندی صعود داشت و از جایگاه پنجم به دوم نقل مکان کر د.

رامسری ها در ایستگاه دهم لیگ، روز چهارشنبه 25 آبان ماه در آخرین ملاقات خانگی نیم فصل اول در شهر رشت مقابل تیم مدعی و پر مهره فولاد سیرجان ایرانیان صف آرایی خواهند کرد.

وبلاگ ساعت ورزشی مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یکه تازی مازندرانی ها در لیگ برتر والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکه تازی مازندرانی ها در لیگ برتر والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید