آتش سوزی ارتفاعات دراک مهار شد

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش سوزی در کوه دراک و تنگ سرخ شیراز مهار شد.

آتش سوزی ارتفاعات دراک مهار شد

قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گفت وگو با خبرنگار در گفت وگو با خبرنگار از ، اظهار کرد: آتش سوزی در کوه دراک و تنگ سرخ شیراز ساعت 24 بامداد مهار شد.

او با بیان اینکه وزش باد، خاموش کردن آتش را سخت کرده بود، ادامه داد: با این وجود، نیروهای آتش نشانی و داوطلبان، اقدامات لازم را انجام داده و آتش را خاموش کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان نمود: نیرو های آتش نشان برای جلوگیری از آتش سوزی احتمالی، انجام پایش و اطمینان بیشتر در منطقه کوهستانی دراک، حضور دارند.

قانع شرح داد: گردشگران و شهروندان پس از حضور در طبیعت، در صورتی که آتش روشن کرده باشند آن را خاموش کنند تا شاهد چنین حوادث و خسارات به طبیعت نباشیم.

ساعت 12 ظهر امروز کوه دراک و تنگ سرخ شیراز دچار آتش سوزی شد، که 6 ایستگاه آتش نشانی به همراه 40 نیروی آتش نشان و 20 نفر از نیر وهای داوطلب آتش نشان در محل حضور پیدا کرده و آتش را پس از 3 ساعت خاموش کردند.همچنین این آتش سوزی با بی احتیاطی برخی گردشگران دوباره شعله ور شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آتش سوزی ارتفاعات دراک مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی ارتفاعات دراک مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید