آدرس و تلفن مرکز خرید نگین شیراز

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، مرکز خرید نگین شیراز یکی از مراکز خرید شیک و مدرن شیراز است که از یکی از مجتمع های آلمان الگو برداری شده، همراه ما در خبرنگاران با این مرکز خرید بیشتر آشنا شوید .

آدرس و تلفن مرکز خرید نگین شیراز

مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس

مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس شیراز یکی از مراکز خرید لوکس و مدرن در شهر شیراز با 94000 متر مربع زیر بنا در یکی از شلوغ ترین مناطق شیراز در امتداد بلوار فرهنگ شهر احداث شده است.

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دلایل احداث این مجتمع ، بهبود شرایط خرید و فروش و دستیابی آسان به اجناس و همچنین فراهم کردن امکانات تفریحی و رفاهی برای مشتریان در این منطقه شیراز می باشد.

امکانات مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس

مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس : این مجتمع تجاری تفریحی دارای 3 طبقه واحد تجاری با 230 واحد فروشگاه است که بیشتر فروشگاه های این مجموعه پوشاک زنانه و مردانه می باشد و البته می توان چندین فروشگاه لوازم تزیینات خانگی و زیور آلات و لوازم آرایشی بهداشتی را هم دید.

جابجایی و رفت آمد در طبقات می تواند هم توسط پله های برقی مجموعه یا حتی آسانسورهای مجموعه باشد.

یکی دیگر از مزایای این مرکز خرید وجود دستگاه های حرارتی و برودتی مناسب می باشد که هوای مطبوع و دلپذیر مجموعه لذت خرید را دو چندان می نماید.

چنانچه در بین زمان خرید احتیاج به استراحت داشتید و یا تمایل به صرف غذا یا نوشیدنی داشتید این مجموعه کافی شاپ و رستوران های بسیار عالی و با کیفیتی دارد که زیر مجموعه رستوران های معروف بل پاسی در شیراز می باشد.

اگر اهل شیراز هستید و یا به شیراز زیاد سفر نموده باشید قطعا اسم مجموعه رستوران های بل پاسی و کیفیت بالای غذاهای این رستوران ها را شنیده اید پس چه خوب است که بهترین برندها و بهترین رستوران ها و بهترین و با کیفیت ترین هایپر استار شیراز که سروش نام دارد در یک جا و کنار هم برای رفاه حال مشتریان در کنار هم گرد آمده اند.

مرکز خرید نگین شیراز : این مجموعه سالن اختصاصی بیلیارد ، بولینگ و شهر بازی هم دارد که حتی می تواند به چشم یه مرکز تفریحی نیز به آن نگاه کرد.

برای خرید از این مجموعه با وجود اینکه در یکی از شلوغ ترین خیابان های شیراز واقع شده است اصلا احتیاجی به نگرانی برای جای پارک هم نیست زیرا این مجموعه پارکینگی بزرگ و با ظرفیت 1000 خودرو را دارد.

این مرکز خرید بزرگ که از یکی از مجتمع های آلمان الگو برداری شده از 2 طبقه پارکینگ زیر زمین ، یک طبقه تجاری زیرزمین ، دو طبقه تجاری و سالن بیلیارد ، بولینگ و اسنوکر ، و 5 طبقه پارکینگ تشکیل شده است.

از دیگر امکانات این مجموعه می توان به :

  • سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • سیستم دوربین های مدار بسته
  • سیستم تلفن و اینترنت
  • سیستم برق اضطراری

اشاره نمود . پس چنانچه به شیراز سفر می کنید و یا ساکن شیراز هستید سر زدن به این مجموعه کامل و بی نظیر خالی از لطف نیست.

آدرس و تلفن مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس

مرکز خرید نگین فارس در انتهای خیابان معالی آباد - بلوار پرستار - روبروی بیمارستان بعثت واقع شده است . در ادامه آدرس دقیق مرکز خرید نگین فارس را به همراه شماره تلفن این مرکز خرید آورده ایم .

  • آدرس مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس : استان فارس ، شهرستان شیراز ، منطقه 4 ، بلوار عدالت جنوبی ، عادل آباد ، کوی وحدت ، بلوار پرستار ، جنب مجموعه مسکونی دراک ، مرکز خرید نگین شیراز
  • تلفن مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس : 07138350360

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم

به "آدرس و تلفن مرکز خرید نگین شیراز" امتیاز دهید

3 کاربر به "آدرس و تلفن مرکز خرید نگین شیراز" امتیاز داده اند | 2.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدرس و تلفن مرکز خرید نگین شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید