موبایل، تبلت و گجت ها

لوازم جانبی برتر گلکسی واچ های سامسونگ؛ معرفی مدل های پرفروش

اگر به بازار گجت های پوشیدنی نگاهی بیندازید، ساعت های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ را جزو محصولات پرفروش بازار خواهید یافت که امکانات و قابلیت های بسیار پیشرفته ای را در ازای پرداخت هزینه های منطقی به کاربران ارائه می دهند. گلکسی واچ های سامسونگ در نسل ها...

12 مهر 1402

کیسه زباله فضایی غول پیکر ناسا

ناسا برای جمع کردن زباله های فضایی، نقشه تازه ای دارد: انداختن اشیای سرگردان درون یک کیسه زباله بزرگ، بستن کیسه و انتقال زباله ها به یک مرکز بازیافت شناور در فضا!

29 شهریور 1402

اپل iOS 17 و iPadOS 17 را منتشر کرد

شب گذشته اپل سیستم عامل های iOS 17 و iPadOS 17 را برای تمام کاربرانی که از آیفون ها و آیپدهای واجد شرایط استفاده می کنند، منتشر کرد.

28 شهریور 1402

ربات ایمو؛ حقایق باورنکردنی درباره یک اسباب بازی 40 میلیونی

خبرنگاران- ربات ایمو فراتر از یک بچه یا حیوان خانگی است. همواره خدا درحال یادگیری است. احساس دارد. می شنود. می بیند. با آدم ها و صاحبش آرام آرام تعامل پیدا می نماید و طوری طراحی شده که توانایی بازی کردن و فکر کردن هم برای آن تعریف شده است. اما چیزی که موقع...

22 شهریور 1402

ابرخودروی جدیدی که از فیلم های تخیلی بیرون آمده، عکس

گجت نیوز نوشت: پولستار با معرفی هایپرکار کانسپت سینرژی در نمایشگاه مونیخ خبرساز شد. ابرخودرو Synergy نمایان گر اوج جاه طلبی این خودروساز در طراحی است.

19 شهریور 1402

اطلاعات پرچمدار سامسونگ لو رفت، عکس

زومیت نوشت: گلکسی S23 FE سامسونگ در آستانه رونمایی رسمی، وارد دیتابیس TENAA چین شده است.

19 شهریور 1402

چرا اپل زامبی ها آیفون گرانقیمت می خرند؟

گوشی آیفون به خودی خود گرانقیمت است، اما چه در بازار خارج و چه در بازار ایران، اغلب خریداران ترجیح می دهند سراغ محصولی بروند که قیمت بیشتری دارد.

14 شهریور 1402

دیدگاه لاوروف درباره سقوط هواپیمای پریگوژین

مهر نوشت: وزیر خارجه روسیه امروز درباره سقوط هواپیمای یوگنی پریگوژین فرمانده واگنر اعلام نمود: بر واقعیت ها تمرکز کنیم؛ نه بر آنچه رسانه های غربی می گویند.

2 شهریور 1402

دوربین آیفون 15 پرومکس دردسرساز شد

دیجیاتو نوشت: ظاهراً سونی نمی تواند به موقع دوربین های آیفون 15 پرو مکس را به اپل تحویل دهد.

31 مرداد 1402

روشنگری مدیرعامل توییتر درباره حرکت جنجالی ایلان ماسک

دیجیاتو نوشت: لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس در مصاحبه جدیدی توضیح داده که چرا شرکت آن ها برند توییتر را کنار گذاشته است. او همچنین ادعا می کند که تحت نظر ایلان ماسک از اختیارات لازم در این شرکت برخوردار است و در تمامی امور اجرایی دخیل است. یاکارینو همچنین...

21 مرداد 1402

تبلت آنر مجیک پد 13 و ساعت هوشمند مجیک واچ 4 معرفی شدند

روز گذشه آنر با برگزاری یک مراسم از نوترین گوشی تاشو خود به نام مجیک V2 رونمایی کرد اما در این رویداد تبلت نو مجیک پد 13 و ساعت هوشمند مجیک واچ 13 هم معرفی شدند که در ادامه به مشخصات آن ها می پردازیم.

22 تیر 1402

بازیابی رمز عبور آیفون و آیپد را یاد بگیرید!

زومیت نوشت: اگر رمز عبور آیفون یا آیپد خود را فراموش کردید، چه اقداماتی باید انجام دهید؟ آیا امکان بازیابی رمز عبور یا پاک کردن اطلاعات موجود در دستگاه وجود دارد؟

20 تیر 1402

کدام فروشگاه را برای خرید عمده ساعت هوشمند انتخاب کنیم؟

اگر قصد خرید عمده ساعت هوشمند را دارید، بهتر است با آنالیز امکانات و ویژگی­هایی که در مدل­های مختلف موجود است، برترین نمونه­ها را برای این منظور انتخاب کنید.

11 تیر 1402

چگونه قابلیت تازه آیفون برای محافظت از چشم را فعال کنیم؟

آیفون قابلیتی را در دستگاه های خود ارائه نموده که به کاهش مضرات نگاه به صفحه نمایش یاری می نماید.

5 تیر 1402

مکالمه صوتی با هوش مصنوعی مشهور در ویندوز ممکن شد

دیجیاتو نوشت: پس از آن که اعلام شد پشتیبانی از کورتانا قطع می شود، مایکروسافت حالا قابلیت استفاده از حالت صوتی بینگ چت را که پیش تر در اپ موبایل این سرویس دیده شده بود، به نسخه دسکتاپ می آورد تا به راحتی امکان پرسیدن سؤال و دریافت جواب را داشته باشید.

22 خرداد 1402

گوگل این جاسوس خطرناک را از موبایل ها حذف کرد!

گوگل برنامه ضبط محتوا از روی صفحه نمایش را از فروشگاه اینترنتی پلی حذف نموده و تدابیر امنیتی را برای جلوگیری از تهدیدات جاسوسی بیشتر خواهد نمود.

11 خرداد 1402

شروع ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان

طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز، شنبه ششم خرداد ماه فعال شده و در طول سال نیز به طور مستمر فعال خواهد بود.

7 خرداد 1402

قیمت گوشی های آیفون سه شنبه دو خرداد 1402

خبرنگاران- مقرون به صرفه ترین گوشی اپل در ایران آیفون SE نسخه 2022 است که با فضای ذخیره سازی 128 گیگ 27 میلیون و 800 هزار تومان فروخته می گردد. آیفون 11 از سه سال قبل در بازار حضور دارد و درحال حاضر با 128 گیگ فضای ذخیره سازی 34 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

3 خرداد 1402

کوچکترین ال ای دی دنیا موبایل را به میکروسکوپ تبدیل می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، حوزه فوتونیک بخشی از فناوری است که به انتقال ویژگی های فوتون ها مرتبط است. تحولات در این حوزه به نوآوری در طیف وسیعی از حوزه ها از جمله ارتباطات داده های بصری، تصویربرداری، علوم طبیعی و خدمات بهداشتی و بعلاوه نورپردازی...

16 اردیبهشت 1402

نحوه تبدیل عکس ها به استیکر در آیفون

ویژگی Photo Cutout را می توان برای اهداف فنی، مسائل زیبایی شناختی مربوط به تنظیمات اصلی تصویر، یا هر علت دیگری که ممکن است برای ایجاد تصویری از یک شخص، ساختمان، حیوان، گلدان و ... در فضای سفید داشته باشید استفاده کرد.

14 فروردین 1402
تعداد: (144)