آمادگی راهداری کرمانشاه برای فصل سرما

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : برحسب وظیفه در هر بازه زمانی معین نسبت به اقدامات راهداری تابستانی و زمستانی هماهنگی و اقدامات لازم را انجام داده ایم.

آمادگی راهداری کرمانشاه برای فصل سرما

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : راهداری به صورت 24 ساعته بدون تعطیلی پای کار است.

وی ادامه داد: فصل تابستان برای راهداری به عنوان فصل کار برای آمادگی برای فصل زمستان محسوب می گردد بطوریکه راه ها جاده ها از نظر ایمنی و خدماتی نسبت به روکش آسفالت، لکه گیری به صورت امانی و پیمانی، خط کشی، نصب علائم، ایمن سازی پرتگاه ها و دهانه پل ها برای عبور کاربران جاده ای مهیا می گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه توضیح داد: زمستان فصل دوم کار راهداری نسبت به استقرار همکاران در راه ها، راهدارخانه ها، گردنه ها، آماده کردن ناوگان حمل و نقل راهداری برای فعالیت در راه ها، خرید شن و نمک آغاز می گردد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تمامی راه های استان تعمیر شده، خط کشی انجام شده و شانه های راه های ایمن سازی شده و برای کاربران جاده ای حاشیه امن در جاده ها ایجاد کردیم تا در صورت خواب آلودگی و رفتن به شانه خاکی امکان برگشت وجود داشته باشد.

کرمی با اشاره به 8 هزار و 100 کیلومتر راه در استان به مسائل اعتباری اشاره ای داشت و اضافه کرد: تعمیر و نگهداری راه ها و ماشین آلات راهداری هزینه بالایی دارد که از مسؤولان استانی می خواهیم کمک رسان راهداری باشند .

وبلاگ ساعت ورزشی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آمادگی راهداری کرمانشاه برای فصل سرما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی راهداری کرمانشاه برای فصل سرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید