آموزش تفکیک پسماند با سطل های رنگی به زبان بچگانه

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، بچه ها در سنین پایین آماده دریافت تجربیات بیشتر هستند و کنجکاوی بالایی دارند. بر این اساس مدیریت شهری منطقه 6 برنامه ای تدارک دید تا بچه ها محله ساعی آموزش تفکیک پسماند ببینند.

آموزش تفکیک پسماند با سطل های رنگی به زبان بچگانه

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، مجید اردکانی، شهردار ناحیه 5، با اعلام این خبر گفت: دوران کودکی می تواند زمان مناسبی برای آشنایی بچه ها و دانش آموزان با عادت های درست شهروندی نظیر بازیافت باشد. برنامه ریزی نموده ایم با همکاری سراهای محله، مهدهای کودک و مدارس، کارشناسان آموزش بازیافت به وسیله آموزش و نقاشی به بچه ها مفاهیم زباله چیست، انواع زباله، به چه چیزهایی زباله می گویند و تفکیک پسماندهای خشک را به زبان بچه هاه به این قشر یاد دهند.

شهردار ناحیه 5 ادامه داد: در کارگاه آموزشی، اعضای کانون محیط زیست درباره تفکیک زباله از مبدا و نحوه جداسازی به بچه ها در قالب سطل آبی ویژه بطری ها و شکستنی ها؛ سطل زرد ویژه کارتن ها و مقوا؛ سطل سبز ویژه مواد پلاستیکی و سطل قرمز ویژه قوطی ها و فلزات صحبت و این مهارت هارا با بچه ها تمرین می نمایند. بعلاوه پس از ارائه آموزش های لازم، با هدف یادسپاری، سوالاتی از بچه ها پرسیده و سپس جوایزی به آنها اهدا شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آموزش تفکیک پسماند با سطل های رنگی به زبان بچگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تفکیک پسماند با سطل های رنگی به زبان بچگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید