احیاء فرهنگ ایرانی اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، خبرنگاران/لرستان دبیر شورای فرهنگ عمومی لرستان گفت: انقلاب اسلامی فرهنگ ایرانی اسلامی را که سالها تحت استیلای فرهنگهای بیگانه بود، دوباره احیاء کرد.

احیاء فرهنگ ایرانی اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

احمد حسین فتایی در یکصد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با دو دستور کار آنالیز اقدامات اجرا شده در حوزه تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور و بعلاوه آنالیز روش های نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار گردید ضمن قرائت دستور کارهای جلسه و پیگیری مصوبات جلسه قبلی شورا، بیان نمود: خوشبختانه با کوشش های انجام شده گام نخست تدوین برش استانی نقشه مهندسی کشور به خوبی برداشته شد و لرستان در میان یازده استان برتر کشور در این زمینه، به همراه استان فارس به عنوان استان های پیشرو معرفی گردید.

وی اضافه نمود: اجرای این برش گام دیگری بوده که پس از رونمایی از آن در چهاردهم آبان ماه، روز بزرگداشت فرهنگ عمومی، برداشته خواهد شد و این مرحله نیازمند هم افزایی دستگاه های اجرایی استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سپس با اشاره به مصوبات آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور، افزود: بازنگری در اساسنامه شورای فرهنگ عمومی و تاکید بر هم افزایی دستگاه های اجرایی در مرحله دوم برش استانی مهمترین مصوبات این جلسه بود که در دستور کار شورای فرهنگ عمومی و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور نهاده شد.

وی توضیح داد: احیاء فرهنگ ایرانی اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب بود که نباید به چالش یا نقطه ضعفی برای نظام مبدل گردد و این ممکن نمی گردد مگر با هم افزایی تمامی مسئولین و مدیران استانی و کشور در راستای تقویت فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی که در قالب نقشه مهندسی فرهنگی کشور به خوبی بدان پرداخته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احیاء فرهنگ ایرانی اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیاء فرهنگ ایرانی اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید