اعتراض رسمی پرسپولیس به نبود تماشاگران در ملاقات با طرفدار

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و طرفدار از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، امروز به ریاست امیر حسین روشنک در محل سازمان لیگ فوتبال برگزار گردید.

اعتراض رسمی پرسپولیس به نبود تماشاگران در ملاقات با طرفدار

در این نشست تاکید شد با توجه به مصوبات شورای تأمین استان برای این مسابقه، حضور تماشاگران در استادیوم میسر نخواهد بود. این موضوع مورد اعتراض پرسپولیس و افشین پیروانی هم نهاده شد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا که منجر به بازگشت فعالیت ها به شرایط عادی شده است و حتی مدارس و مهد کودک ها نیز فعالیت خود را از سرگرفته اند، چگونه است که پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم کشور همچنان از حضور تماشاگران محروم است.

وی در ادامه صحبت هایش عنوان داشت: فقط بحث پرسپولیس در میان نیست و همه تیم های لیگ و دوستداران فوتبال در تمام شهرستان ها باید با توجه به این شرایط نو بتوانند از این فرصت استفاده نمایند. فقط دغدغه پرسپولیس را هم نداریم. بحث اصلی بر سر این است که چرا وحدت رویه نیست؟ چرا مدیریت درستی وجود ندارد و موضوع با جدیت پیگیری نمی گردد؟

پیروانی بعلاوه به عدم حضور ناظر داوری در جلسه اعتراض کرد و گفت: در جلسات هماهنگی تهران، ناظران داوری شرکت نمی نمایند و این در حالی است که در تمام این جلسات بر نظم و اجرای قانون تاکید می گردد. اگر مسائلی وجود داشته باشد که به موضوع داوری مربوط گردد، چگونه باید مطرح کنیم؟

در این نشست بعلاوه تعیین شد؛ پرسپولیس و تیم طرفدار به ترتیب یکدست سرخ پوش و آبی پوش باشند و دروازه بان ها نیز به ترتیب لباس سبز و مشکی به تن خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعتراض رسمی پرسپولیس به نبود تماشاگران در ملاقات با طرفدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض رسمی پرسپولیس به نبود تماشاگران در ملاقات با طرفدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید