بزرگترین فیلم مستند آثار تاریخی فیروزکوه تدوین می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، علی پناه سراج نویسنده کتاب اول و تهیه کننده فیلم مستند آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان فیروزکوه در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: در تابستان امسال کار فیلمبرداری، عکاسی و جمع آوری منابع، اسناد و مدارک مورد احتیاج فیلم تهیه و به مرحله تنظیم و تدوین رسید.

بزرگترین فیلم مستند آثار تاریخی فیروزکوه تدوین می گردد

وی ضمن اشاره به نحوه تدوین این فیلم گفت: جمعی از مشاورین و متخصصین تدوین در این کار مشارکت فعال دارند و سعی لازم بر آن است که همه آثار تاریخی شهرستان مستند باشد.

این فرهنگی و روزنامه نگار هدف از جمع آوری آثار و مواریث گذشته را آشنایی مردم با تمدن کهن و حفظ و صیانت از آنان دانست و گفت: فیروزکوه قطب مهم گردشگری استان تهران است که بیشترین آثار باستانی و تاریخی را در خود جای داده که این امر یاری شایانی به راهنمایی و رهنمون دادن گردشگران و توریست ها خواهد نمود.

علی پناه سراج افزود: شهرستان فیروزکوه با وسعتی بالغ بر دو هزار و چهارصد و سه کیلومتر مربع، بزرگترین و وسیع ترین شهرستان استان تهران بوده و پراکندگی جغرافیایی آن طوری است که 103 روستا و آبادی را در خود جای داده است لذا سعی داریم فیلمبرداری و عکسبرداری از همه روستاها، آبادی ها و شهرهای فیروزکوه انجام گرفته است.

سراج در انتها گفت: امیدوارم این بسته فرهنگی به زودی عرضه و نمونه ای برای سایر شهرستان های استان تهران باشد تا میراث گذشته و کهن این سرزمین متمدن را ارج بنهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بزرگترین فیلم مستند آثار تاریخی فیروزکوه تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین فیلم مستند آثار تاریخی فیروزکوه تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید