سینما

ابرخودروی جدیدی که از فیلم های تخیلی بیرون آمده، عکس

گجت نیوز نوشت: پولستار با معرفی هایپرکار کانسپت سینرژی در نمایشگاه مونیخ خبرساز شد. ابرخودرو Synergy نمایان گر اوج جاه طلبی این خودروساز در طراحی است.

19 شهریور 1402

کتاب پرگار در مشهد به گفت وگو گذاشته می گردد

به گزارش خبرنگاران در مشهد، نخستین جلسه از سلسله جلسات بیان تجربه در مدیریت فرهنگ و رسانه با عنوان سرمشق با مرور و گفت وگو پیرامون کتاب پرگار با حضور حسین انتظامی معاون سابق مطبوعاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و نویسنده کتاب و بعلاوه جمعی از فعالان عرصه...

8 شهریور 1402

خواندن چند اثر از یک نویسنده فرصت مقایسه آثار و شناخت دنیای او را فراهم می کند

حسین قربانزاده خیاوی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، درباره معرفی اثر داستانی برای بچه ها و نوجوانان که در روزهای به جای مانده فصل تابستان بخوانند گفت: همیشه دوست دارم چند کتاب از یک نویسنده را بخوانم. این کار خیلی برایم لذت بخش است؛ چرا که هم...

28 مرداد 1402

دانلود قسمت 3 سریال پدرخوانده فصل 2 (دانلود پدرخوانده قسمت 3 فصل دوم)

دانلود قسمت 3 پدرخوانده فصل دوم کامل، دانلود رئالیتی شو پدرخوانده قسمت 3 فصل 2 ، دانلود قسمت 3 پدرخوانده فصل تازه، دانلود بازی پدرخوانده قسمت سوم ، خرید قانونی سریال پدرخوانده قسمت 3 حلال دانلود، دانلود قسمت سوم پدرخوانده 2 نسخه کامل، دانلود فیلم ایرانی...

26 مرداد 1402

آیا انیمیشن بنیادین دست کم گرفته شده ترین فیلم سال است؟

پیکسار به لطف گذشته پیروز خود، انتظارات زیادی برای فیلم های انیمیشن ایجاد نموده است. انیمیشن بنیادین (Elemental)، جدیدترین فیلم این کمپانی، به عنوان دست کم گرفته شده ترین فیلم سال شناخته شده آن هم در حالی که امتیاز وبسایت راتن تومیتوز به این انیمیشن 74 از...

22 مرداد 1402

تاریخ برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان مشخص شد

افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان، با 5 روز تعویق، همزمان با روزجهانی کودک برگزار می شود.

10 مرداد 1402

فیلم های مجموعه ایندیانا جونز از بدترین تا برترین

ایندیانا جونز افسانه ای پس از یک غیبت 15 ساله، با فیلم گردانه سرنوشت برای آخرین بار به سینماها بازگشته است و حالا شاید برترین زمان باشد تا نگاهی کلی به فیلم های این مجموعه پرطرفدار داشته باشیم.

25 تیر 1402

جشنواره فیلم حوا برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ اولین دوره جشنواره فیلم حوا با موضوع موضوعی زن و با رویکرد حمایت از خانواده، به همت بنیاد بین المللی گوهرشاد همزمان با تهران در 12 استان دیگر کشور از 20 تا 23 تیر برگزار می گردد.

21 تیر 1402

فرزاد: ایران حتی یک پیست سرپوشیده چوبی استاندارد ندارد

دارنده مدال طلا دوچرخه سواری گفت: ایران حتی یک پیست سرپوشیده چوبی استاندارد ندارد و همه تمرینات در پیست غیر استاندارد و بتنی آزادی تهران انجام می گردد.

30 خرداد 1402

بحران خانوادگی چگونه در سینما نمایش داده می گردد؟

به گزارش خبرنگاران ؛ برنامه تلویزیونی نقد سینما به تهیه کنندگی یوسف بچاری در بیست ودومین قسمت که امشب 19 خرداد روی آنتن شبکه چهار سیما می رود، درباره موضوع بازنمایی بحران خانوادگی در سینما صحبت می نماید و با توجه به این سوژه، 2 اثر سینمایی سه کام حبس به...

21 خرداد 1402

نصیحت بازیگر مشهوری که کلکسیون ماشین دارد: گول نخورید، دست دوم خریداری کنید!

روان اتکینسون یا همان مستر بین، کمدین مشهور انگلیسی باور دارد که هنوز برای سپردن عنان صنعت خودروسازی به ماشین های برقی زمان مناسب فرا نرسیده و به عبارتی ماه عسل ما با این پدیده به انتها نزدیک شده است!

19 خرداد 1402

گوگل این جاسوس خطرناک را از موبایل ها حذف کرد!

گوگل برنامه ضبط محتوا از روی صفحه نمایش را از فروشگاه اینترنتی پلی حذف نموده و تدابیر امنیتی را برای جلوگیری از تهدیدات جاسوسی بیشتر خواهد نمود.

11 خرداد 1402

کیهان: سریال های شبکه نمایش خانگی، زباله اند، اهداف سیاسی هم دارند

کیهان نوشت: طی هفته های اخیر، در شبکه نمایش خانگی هم کاهش افت شدید کیفی آثار هستیم و هم محتوای مبتذل و سخیف در آن ها بیداد می نماید.

9 خرداد 1402

ماجرای توزیع توهین آمیز هدایا بین بعضی معلمان در اندیمشک چه بود؟

تسنیم نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فیلم منتشرشده در فضای مجازی را مشاهده کردم و دستور آنالیز موضوع را داده ام، بی احترامی به قشر معلم را اصلاً نمی پسندم و قطعاً تا حصول نتیجه موضوع را پیگیری می کنم.

19 اردیبهشت 1402

ازدواج عجیب و باورنکردنی 2 نوزاد!

همه چیز عجیب و غریب بود، ولی حقیقت داشت. خانواده این دو نوزاد در کمال ناباوری لباس های مخصوص عروسی به تن نموده و مراسم را اجرا کردند.

13 اردیبهشت 1402

ضرر سنگین استقلال از اشتباهات داوری تایید شد

استقلال با شش پنالتی دیده نشده بیشترین ضرر را در این بخش از اشتباهات داوری متحمل شده است.

8 اردیبهشت 1402

همه چیز در خصوص رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می نماید که بر خلاف میل خانواده اش راهی دریا می گردد و در جزیره ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق می گردد.

4 اردیبهشت 1402

معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمان در کتاب دیجیتال چند رسانه ای دل عالم

به گزارش خبرنگاران در کرمان، فریدون فعالی با اشاره به اینکه سال جاری ایام عید نوروز ویژگی های خاصی دارد و همزمانی نوروز با اعیاد شعبانیه و ماه رمضان شرایط خاص و ویژه ای را ایجاد نموده است، گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان از دی ماه سال جاری با 14 کمیته...

28 اسفند 1401

کشف نو یک مقبره خانوادگی از پادشاهی توت عنخ آمون!

آرامگاه توت عنخ آمون در تاریخ 4 نوامبر 1922 در دره پادشاهان به وسیله هاوارد کارتر و با حمایت مالی لرد کارنارون کم و بیش دست نخورده یافت شد. از محل دفن او، به عنوان یکی از مهم ترین یافته های باستان شناسی در سده بیستم میلادی یاد می گردد.

24 اسفند 1401

همه چیز درباره سریال Daisy Jones and The Six

اقتباس از کتاب ها همواره مورد توجه فیلم سازان قرار داشته و حالا نیز قرار است کتاب دیگری به یک سریال تبدیل گردد که مطمئنا کسانی که با کتاب آن آشنایی دارند خبری مسرور کننده به شمار می رود. سریال دیزی جونز و شش نفر (Daisy Jones and The Six) اقتباسی از کتابی به همین نام...

7 اسفند 1401
تعداد: (135)