تصاویر ، چری تیگو 7 پلاس 2023 با آپشن های مدرن و موتور قدرتمندتر

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، گجت نیوز نوشت: چری تیگو 7 پلاس 2023 معرفی گردید. مدل نو تیگو 7 پلاس اکنون از طراحی نو، آپشن های مدرن و پیشرانه قدرتمندتر بهره می برد.

تصاویر ، چری تیگو 7 پلاس 2023 با آپشن های مدرن و موتور قدرتمندتر

این شاسی بلند چینی در واقع همان تیگو 7 پرو موجود در بازار ایران محسوب می گردد، اما اکنون به یک جلوپنجره بزرگتر با میله های عمودی و روکش کرومی مجهز شده است. بعلاوه در نمای جلو چراغ های تیزتر و ورودی هوای بزرگتر نیز به چشم می خورند.

بخش عقب تیگو 7 پلاس 2023 بر خلاف نمای جلو تغییرات زیادی را تجربه نکرده و طراحان با تغییراتی جزئی در چراغ های عقب و خروجی اگزوز چهارگانه توانستند این بخش را نسبت به قبل متمایز نمایند. به طور کلی تغییراتی که طراحان چری اعمال کردند باعث شده این شاسی بلند چینی نسبت به قبل اسپرت تر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید:

  • قابلیت نو آیفون که اندرویدی ها هم طرفدارش شدند/ عکس

  • چطور برنده جایزه نوبل پزشکی شویم؟

  • پرتاب موفقیت آمیز کاوشگر زیرمداری ایرانی به فضا

تیگو 7 پلاس 2023 در بخش کابین نیز به یک داشبورد بزرگ تر به همراه دو نمایشگر یکپارچه برای بخش اطلاعات تفریح و صفحه آمپر مجهز شده است. از سایر تغییرات کابین این خودرو می توان به چیدمان نو دکمه ها در کنسول مرکزی، طراحی نو فرمان، رنگ های نو برای فضای داخلی، سقف پانوراما، دسته دنده با پوشش شیشه ای مشابه خودروهای بی ام و، نمایشگر مرکزی بزرگتر و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک 2 منطقه ای با پد لمسی اشاره نمود.

تیگو 7 پلاس 2023 در بازار روسیه با یک سیستم صوتی با 8 بلندگو و سیستم های کمکی رانندگی متعدد به فروش خواهد رسید. از جمله سیستم های کمکی رانندگی این نسخه می توان به دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور، سیستم حرکت بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک و کروز کنترل تطبیقی اشاره نمود

مشخصات فنی چری تیگو 7 پلاس 2023

تیگو 7 پلاس نو در بازار چین و روسیه با پیشرانه 1.6 لیتری توربو نو عرضه خواهد شد. این پیشرانه می تواند قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر را به فراوری برساند. بعلاوه یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ ها را بر عهده دارد.

بعلاوه چری مدتی قبل از نسخه پلاگین هیبرید تیگو 7 پلاس نیز پرده برداشت که طراحان با استفاده از تغییراتی در جلوپنجره و رینگ توانستند آن را نسبت به سایر نسخه ها متمایز سازند. چری تیگو 7 پلاس پلاگین هیبرید 2023 به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با پشتیبانی از سیستم هیبریدی پلاگین هیبرید مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 320 اسب بخار را فراوری کند. قدرت فراوریی نیز به وسیله گیربکس CVT به چرخ ها منتقل خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تصاویر ، چری تیگو 7 پلاس 2023 با آپشن های مدرن و موتور قدرتمندتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، چری تیگو 7 پلاس 2023 با آپشن های مدرن و موتور قدرتمندتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید