توزیع مرغ منجمد در فروشگاه های اردبیل ادامه دارد

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، فرماندار اردبیل گفت: مرغ منجمد به اندازه احتیاج مردم در مراکز عرضه و فروشگاههای معتبر شهرستان اردبیل توزیع می گردد.

توزیع مرغ منجمد در فروشگاه های اردبیل ادامه دارد

سید محمد اعتماد اعجازی گفت: روند توزیع مرغ منجمد برای تامین احتیاج مردم شهرستان اردبیل در مراکز توزیع و فروش استاندارد شهرستان اردبیل ادامه دارد تا دغدغه مردم در تامین مرغ رفع گردد.

فرماندار اردبیل در جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان اردبیل از ذخیره و توزیع کالا های ضروری و پروتینی در شهرستان اطلاع داد و گفت: مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

اعتماد اعجازی گفت: نظارت بر توزیع و فروش کالا های ضروری در شهرستان اردییل تشدید می گردد و با هرگونه گران فروشی و تخلف برخورد شدید انجام می گردد.

او بر رفع کردن دغدغه بیماران خاص و خانواده هایشان به ویژه بیماران سرطانی در تامین دارو تاکید نمود و گفت: خدمات دهی به این بیماران و مدیریت هزینه در این امر باید مبنای کار باشد.

فرماندار اردبیل می گوید: پیشگیری از بیماری های دامی بسیار حائز اهمیت است و بعلاوه آزمایشات لازم در مزارع و باغات سبزی و آب های مصرفی به طور مداوم انجام گردد تا از هرگونه بیماری و آلودگی در این حوزه ها پیشگیری گردد.

اعتماد اعجازی ادامه داد: نظارت بهداشتی در مدارس و تغذیه دانش آموزان نیز برای پیشگیری از بیماری ها در شهرستان تشدید می گردد و باید سرویس های مدارس شهرستان هم به صورت ویژه ساماندهی گردد.

وبلاگ ساعت ورزشی اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توزیع مرغ منجمد در فروشگاه های اردبیل ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع مرغ منجمد در فروشگاه های اردبیل ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید