جزئیاتی که سخنگوی آژانس اتمی از جلسه امروز درباره ایران ارائه کرد

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، سخنگوی آژانس اتمی از جلسه امروز 16 آبان ماه شورای حکام و گزارش شفاهی مدیرکل موقت این سازمان درباره موضوعات پادمانی ایران جزئیاتی ارائه کرد.

جزئیاتی که سخنگوی آژانس اتمی از جلسه امروز درباره ایران ارائه کرد

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی به نقل از فارس، یک سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی بعد از انتها جلسه امروز (پنجشنبه) شورای حکام با موضوع برنامه هسته ای ایران، جزئیاتی درباره این جلسه ارائه داد.

لارنس نورمن خبرنگار نشریه وال استریت ژورنال مستقر در بروکسل به نقل از این سخنگو در صفحه توئیتر خود نوشت: کورنل فروتا، مدیرکل موقت آژانس امروز گزارش شفاهی درباره موضوعات پادمانی در ایران به شورای حکام آژانس اتمی ارائه کرد.

سخنگوی آژانس توضیح داد که فروتا به شورای حکام گفت اقدامات این سازمان برای روشن شدن سوالات مرتبط با کامل بودن اظهارات پادمانی ایران ادامه دارد.

بر این اساس، وی همچنین افزود: ایران باید همکاری کامل و به موقعی با آژانس داشته باشد و به سوالات آن برای حل این موضوع درست پاسخ دهد. [فروتا] همچنین تاکید کرد که آژانس آماده است تا تعاملات با ایران را برای حل هرچه سریعتر این مشکل، ادامه دهد.

شورای حکام آژانس اتمی امروز در ساعت 10:30 به وقت محلی (13:00 به وقت تهران) برای بررسی گزارش مدیرکل موقت این سازمان درباره مسائل پادمانی در ایران تشکیل جلسه داد.

پیش از این یک مقام اروپایی ارشد به نورمن گفته بود: وزرای خارجه اتحادیه اروپا نیز در جلسه ای که روز دوشنبه هفته آینده خواهند داشت، ارزیابی های آژانس از گام های ایران در کاهش تعهدات برجامی خود را مورد بررسی قرار می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیاتی که سخنگوی آژانس اتمی از جلسه امروز درباره ایران ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی که سخنگوی آژانس اتمی از جلسه امروز درباره ایران ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید